2010. szeptember 30., csütörtök

Huuuh

Hát kezdjük a mai blogot. Először is reggel nem volt koncert de Hunornak megint sikerült a cipőmre lépnie. Aztán anyám jár ki. Hunor szépen odajön mellém, becsukom a nagykaput erre kivágtázik agár sebességgel ak iskapun. Én félpercig leizzadok és szólok neki meg füttyentek abban a pillanatban abba hagyja a szaglászást és jön vissza. Huh el nem tom mondani mennyire örültem.
Délután hazajövünk minden okés. Kap kaját satöbö. Kimegyek vele gyakorolni. Fekve az istenért nem akarta megcsinálni a maradot csak ülve és akkor sem mindig. De aztán kétszer megcsinálta szépen és hagytam is. A szomszéd kutya kint mászkált körülöttünk de Hunor ült, feküdt és maradt is /a 2 alkalomból egy ilyenkor volt/ Viszont volt hoyg megindult am ási kkutya felé az meg 5 méteres közrzeten belül állt meg. Én meg csak ak ezemmel tudtam a flexit megállítani amit meg is szívtam mert elégette a kezem. Aztán Hunort mellém parancsoltam lefikszáltam ap órázt és hazatereltük a másik kutyát. Ami ak övetkező képpen zajlott: Hunor láb melett jön, kihúzza magát és ennyivel elértük h bemenjen a szomszéd kutya. Aztán bementem és kijavítottam a kapun kifutós jelenséget. Szépen is ment csak kezdem unni hogy más figyelmetlensége miatt kell már hatodszorra kijavítanom a kutya viselkedését. Aztán jöt tegy ismerős és a kutyák mentek utánan za udvarban én szóltam a hunornak és jött egyből pedig akkor még nem is látott engem. Mondhatom örülök nagyon. Szóval a mai kissebb kilengések ellenére jó napot zártunk. Persze játszottam is velük meg simogattam. De olyan hamar sötétedik hogy fúúú aminek nagyon nem örülök.
Úgy néz ki hogy hétvégén jó idő lesz. Tehát el tudok menni a zarándokút za álaltokért ra is és a kutyaoviba is.  Elöbbibe egyébként az unokanővéremmel megyek és Snoopy beagle-lel. Majd remélem tudok hozni képet. Már várom. Remélem tényleg jó idő lesz mert nagyon kár lenne ha nem lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése