2010. szeptember 1., szerda

Tanulgatunk

Reggel amig anyám kijárt hunor bejött a házba. Nem döntögetett, nem ugrált, nem evett meg XD.Tehát egész jól vislekedett.
Ma volt az első tanítási napom. Mit ne mondjak nehéz volt kibirni nyitott szemekkel. De órák végére már laig vártam hogy hazajöhessek Hunorhoz.
Ma tanulgattunk egy kicsit sétálni. Egész sok lépést megtudtam tenni ugy hogy zsépen laza pórázon ügeettt melettem. Igaz csak az utcánkba sétáltunk. Egy kicsit szaglászni is hagytam és amikor ember jött nem is figyelt oda rá.
Bent miután játszottam egy kicsit velük elkezdtem beszoktatni Hunort az új házába. Szépen bement még magától is és kapta a jutalomfalatokat. Persze közben másik kutyáknak is osztogattam nehogy meg legyenek sértődve.
Hát a magamhoz hívás játék közben NEM megy XD. De majd kinevelődik belőle. Néha alkalmi süket a drága.
Az ült nagyon szépen csinálja az esetek 90%-ában.
A vissza parancsszó azaz hogy pölö nem megyk i az utcára ha nyillik a kerítés meg nem megy fel a teraszra ha fel van mosva egész jól meg bál lábbal terelgetni kell.
Jah egyébként a Bundi is tanítgatja. PL: Nem isszuk meg a mosószeres vizet /azaz eltereli a Hunor onnan/ Szal a szárnyai alá vette XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése