2010. szeptember 16., csütörtök

Haladunk és egy talány

Ma nem voltam suliba. Nátha és egyéb okok miatt. Hál' égnek úgy tűnik Hunor leszokott a reggeli ébrezstésekről.
Ebéd után először Totót behívtam mivel kint csöpögött az eső. Mesésen megy neki a lábszallom meg midnen szó nélkül is. Hihetetlen hogy miket tud. Kár h senkinek nem tudom csak vidin keresztül megmutatni. Tudom hogy za ő nevelésénél osk hibát elkövettünk és valamiylen zsinten a kiskori élmények befojásolhatják a vislekedését. Sajnos nincs kapacitásunk kinevelni belőle a dolgokat. Egyébként zstem egy boldog kutya csak nagyon domináns és túl sok az energiája hozzánk.
De térjünk Hunorra. Gönyörüen megy az ül fekszik és a szemkontaktus ugy is hogy közben a klikkert is és a jutfalt is látja és elérhető szinten van számára. Bár még csak egyhelyben majd tovább akarok lépni sztem sétára. Ma kipróbáltam h a marad hogymegy és ment aminek örültem. Sokszor lefeküdt amikor ültetni akartam ezért úgy tűnik be kell vezetnem a fel parancsot ami a fekvésből ülésbe "átmenést" takarja. Bár nem volt szándékomban egyszerre több dolgot tanítani neki. Aztán egy kicsit simiztem és támadt egy ötletem hogy lefényképezem a Csodálatos Kutyadoki címü könyvem melett. Letettem mellé amikor feküdt és ak uyta tök nyugton marad sőt még a kamerába is nézett. A kis fotogén XD. Mintha csak tudná. Oké a Totó tudja hogy fotózáskor követhetőnek kell lennie de a Hunorról álmomban sem gondoltam volna ilyet.
Aztán neteztem meg feltöltöttem a képeket. A kutyát persze kiküldtem. Látom hogy megcsinálták a kuytatanoda honlapját. Rámegyke ak utyaovira és sokkot kapok. Vasárnap reggel 8:30-tól 9:30-ig van a foglalkozás. Akkor még majdnem sötét van.... no meg hogy fogok bejárni??? Ez egy hatalmas kérdés/talány számomra. De nagyon el akarok menniiii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése