2010. szeptember 22., szerda

Minden ami Hunor


Nos hát egész nap a délutánra vártam. Bár sok óránk volt ami némiképp lelombozta a hangulatom. DE amikor hazaértem midnen bajom elszállt. Gyors adtam kaját a kutyának aztán kivittük a hegyre kocsival. Kivételesen csak a hunor jött velünk a szölőspincénkhez. Gyakoroltam ott fent, lent a fák között. A sok hang és szag közepette is tudott figyelni. Mindent megcsinált mait eddig tanultunk. De a vizes füvet kimondottan nem szereti.
Aztán elindultam gyalog vele haza. Útközben is kétszer megáltunk megcsináltattam vele a odlgokat plusz szemkontaktus. Szépen ment. No meg gyönyörüen sétált. Hoszsúpórázon is, röviden is. Az autóktól kicsit tart de hát ez talán nem is olyan rossz. Bármit is látott meg nem kezdett el húzni csak fülelt.
Ami a füleit és a fülelést illeti. Azt veszem észre hogy kezdi megérteni h ne hagyja hogy úgy álljon a füle. Ugynais amikor előrehajol dirket hátra tartja a fülét. Akkor persze kap dicséretet.
A kerítéseknél ugató kutyákra nem figyelt. Szóval büszke vagyok rá. Nekem is jól esett egyi lyen nyugodt séta mert ugye Totó megy mint egy szánhúzó kutya.
Gyönge 3 km-t letapostunk XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése