2010. szeptember 18., szombat

Dupla kutyás gyakorlás

Ma reggel borús ovlt az idő de nem estett. 10 körül kimentem bezártam a nagyokat a kennelbe a két kicsi kint maradt. Sajnos Totó lába nanyira koszos volt hogy nem küldhettem be. Hunorral sem tudtam bemenni mert sááros.
Nah az elején a Totó nem szólt bele ami fura volt hisz kajacentrikus a kutya. Viszont za én drága agaram oylan finnyás hogy a betonra is laig akart lefekdüni. No nem azért mert nem tudja hanem azért mert vizes... ilyet. De alapvetően az ül, fekszik, fel, marad szépen ment. kétszer próbáltam vele a körbét. Akkor becsatlakozott a Totó és gyakorlatilag forgás közben átugrotta an ála kétszer magasabb Hunort. Érdekes mutatvány volt. De aztán a Totóval csináltattam egy maradot amíg befejeztem Hunorral a munkát. Utánna jöhetett a Totó. A forog, pörögöt csináltattam meg vele, a mókusülést, hagyod parancsot. No itt jött a képbe megint a Hunor is. Letettem két jutfalt a öfldre és nem engedtem h megegyék. Addig toltam el a hunort a kajától amig el nem nézett. Akkor pedig klikk és jutfal kézből. Soknak tűnhet egyszerre de nem eröltetem meg a kutyát mert mindig abbahagyom jó hamar.
Aztán simi 5 perc és kiengedtem a nagyokat. Tök jó hogy bárhol megy a Hunor mindig viszsanéz rám h hol vagyok.
Egyébként Totó mazohista....hagyja hogy a Hunor rágja, no meg a Bundit. Szal kész a kutya.
Azt még nem is mondtam hogy szerintem Hunornak több köze van a macskákhoz mint a kutyákhoz. Dörgölőzés a falnál volt a mai macskaprogram. Jó hogy nem dorombol XD.

Képleírás: Az egész falka áll az üvegajtónál. Az ajtó azért koszos mert Hunor szokott kopogni rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése