2010. szeptember 19., vasárnap

Kutyaoviba megyünk

A címről majd késöbb elöbb a gyakorlásról írok:
Hunornak szépen megy az ül fekszik. Sőt a fel is kezd megyegetni meg a marad. Szépen csinálta őket. Pedig az udvarban gyakoroltunk.
Totóka nagyon tudta ma a forogot csak úgy pörgött.
Aztán meg játszottak. Nagyon. Hunor agár sebességre kapcsolt és három foltot lehetett csak látni az udvarban akik mennek mint a veszedelem. Kicsit lenyugodtam és magamhoz akartam hívni a Hunor és elkezdett velem szórakozni. Ugrálni, futkosni. Aminek nem nagyon örültem. Aztán hagytam hadd menjen a dolgára és utánna már be lehetett hívni.
Most pedig a cím: megyek kutyasuliba Hunorral. Pontosabban kuytaoviba. A foglalkozás Vasárnap 8:30-tól 9:30-ig van. Ami elég kora de hát ez van.
Tovább olvastam és Agility-hez le kell tenni az alapfoku tanfolyamot azaz az engedlemességi vizsgát. Utánna értékelnek minket. Ha nem megfelelő a teljesítményünk elküldenek középfoku tanfolyamra. Utánna lehet csak agilityzni ami sztem tök szar. A két tanfolyam eggyütt 60.000ft. Ami egy kicsit húzós. Midnen tanfolyam 3 hónapos. Alapra majd 7 hónapos kor után lehet beiratkozni. Hát végigcsinálom szerintem. Mert szeretnék agilitizni. Nem tudom más iskolákba hogy van. Ha valkinél más van írja meg. Bár segíteni nem fog tulzottan csak kiváncsi vagyok rá.

3 megjegyzés:

  1. Melyik suliba akartok járni??
    Van előnye ennek az engedelmes vizsgának de valóban nem olcsó és nekem a kedvem is elmenne az egésztől, hogy valaha is agilityzzek náluk. Nálunk nincs ilyen akinek a kutyájával pedig problémák vannak nem gáz amig összekaparja addig megy más a pályán.

    VálaszTörlés
  2. Itt sajnso csak ez az egy suli van: www.kutyatanoda.hu az e-mail. Hát megprbálom az enegdelmességit a legjobban letenni ahoyg csak lehet és talán akkor engednek. Nagyon szeretnék agilitizni :(

    VálaszTörlés
  3. Bár én győri vagyok, nálunk sincs semmi előfeltétele az agility-nek. Az megy, aki akar, max. valakikkel az alapfeladatokkal (pl. marad) kezdik. Sajnos nincs sok választásod, ha csak az az egy suli van a környéketeken. Nézd a jó oldalát, az engedelmességi is biztos hasznotokra válik, és az is jó kis közös program lehet.

    VálaszTörlés