2010. szeptember 24., péntek

4 hónaposak vagyunk

Igen ma Hunor 4 hónapos :) Itt a mai blog
Ma délután korán hazaértünk mert a hegyre jöttek villanyt szerelni. Bepakoltuk Hunort a kocsiba és mentünk is ki a hegyre.
Kint egy picit mászkáltam vele aztán elengedett pórázzal gyakoroltunk itt is ott is. A hegyszomszéd is kint volt és akkor is tudott figyelni amikor ott beszélgettek nem messze tőlünk. Már nem félek annyira h ha elengedem a pórázt kifut a világból. Volt hogy a füves részen csak úgy lefeküdt és akkor napoztunk de volt h egy lepke repült el mellettünk és akkro vadásztunk. Bent a pincénkél elengedtem de nem ehett egy pillanatra sem szemelöl téveszteni. Hol ezt evett hol azt... hol a kerítésen kívülre nyúlkált hol gombát talált. Egy perc nyugtom sem volt de legalább gyakoroltuk a behívást ami szépen ment.
Fél öt körül elindultam egy kacifántos úton haza. Futottam vele rövidke pár méteres szakaszokat és látszott hogy nagyon élvezi. Nem húz futás közben de nem is közvetlenül elöttem fut. néha bevár és melettem lassabb tempóban fut pár lépést aztán előre megy. Felvezetősdis ügetés is szépen megy. A séta pedig megint egy álom volt vele - bár az autóktól még mindig eléggé tart - szaglászgatott meg nézelődött szóval sztem jól érezte magát.
Az út melett napozó macskát észre sem veszi de a falevelet amit  zörögve fúj a szél azt bezzeg igen. Sőt még el is kezdené kergetni.
Más: Happy dog maxi baby megint nem volt a fressibe....marha jó. Így hát dog chow large breed puppy-t bettünk. Nem sokáig de kitart.
Reggel észrevettem h a Hunor fülénél a porc mai máshogy volt mint kéne úgymond megjavult. Néha még fellibben a füle de máshogy és így tökéletes sztem.
Addig nem akarok mást tanítani neki amíg nem voltunk kutya oviban. Most gyakoroljuk ezeket az alap dolgokat. Rövidke gyakorlásokat csinálunk és nem unja meg. Egyébként lehet h kicsit szigorú vagyok vele de szeretnék mindent időben megtanítani neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése