2010. szeptember 9., csütörtök

Jó nap a tanulásra

Reggel Hunor nággyon okos volt és nem rá ébredtem XD.
Simán kijártunk okosan megvárta amig kimegyünk.
Hazaértünk adtam neki kaját, megtanultam és jöhetett a gyakorlás bent. Ma nagyon elemében volt és hát a marad most nem ment olyan jól de. Jelre lefeküdt többször is /csak a szőnyegen XD/ de úgy jelre hogy benen van a kezemben a falat de nem teszem le a földre csak mutatom neki. Szóval az ment. A Forognál már elég ha fölötte leírom a kört a jutifalival. Egyszer ült csak le bár max 6-szor ha gyakoroltuk ahhoz képest hogy keztük láthatóan haladtunk.
Játszottam velük egy kicsit. Hunor nagyon hirtelen...vagy nem is tudom. Egyszer még csak fut felém aztán felugrik. Nem egyszer volt hogy néha felpofozott /a kuyta engem/ de szokik le róla úgy tűnik. A tűzrakó helyet szétszedi /van benen pár ág/ de maikor rajta kapom leszidom /szóban / és leküldöm onnan.A teraszon a terítőt lehuzigálja és egy cserepet állandóan leszed a párkányról. Nem zárhatjuk le őket napközben mert a Totó háza ott van fent. Szóval próbálkozom a lezsoktatásról. De sztem csak akkor piszkálja amikor unatkozik.
Visszatérve a blogra. Játék után kimentem vele az utcára sétálni. De csak az utcánkba mert igen esőre állt az idő. Sétáltattam láb melett, majd hoszsú pórázra engedtem. Előre ment bár de nem húzott. Aminek nagyon örültem. Amikor kell sétál melettem amikor kap szabadságot akkor sem "száll el".
Gyakorotlam vele az egyenes vonalu mozgást /ügetést/ és bár néha bevágtázott amikor nem akkor gyönyörűen ment.
Elengetem a pórázt és jutalomfalattal a kezembe elindulam és persze hogy jött melettem. Egyszer sem indult el XD.
Rájöttem milyen finnyás: nem megy bele a pocsojába, betonra csak nagyduzzogva fekszik le...
nah de a marad a sok zavaró tényező ellenére szebben ment mint bent.
Bejöttünk. Beállítottam kétszer versenybe. Aztánb mengéztem h nyitott kapun nem-e megy ki. Végül játszottam velük egy kicsit.
A mai nap összeségében sztem nagyon jó volt. a feksziknek naggggyon örültem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése