2010. szeptember 17., péntek

Ramaty idő

Hát igen ma újfent elég sz*r idő van. Esik az eső és a felhők el vannak simulva. De legalább tudok bent gyakorolni hisz megendgedik. Bár inger itt nem túl sok van. Még reggel gyakoroltam eggyet Hunorral. Ül, fekszik/ fekszik, ül. Mert mindig lefeküdt és a fel parancsal ültetem fel. A szemkontaktus nagyon ott van.
Ebéd után is először hunorral gyakotoltam. Ül, kezsik, fel meg marad. Nos am arad meglepő volt. Szépen megy. Mellé dobtam egy zsepit és nem mozgult el a helyéről. Igaz mengézte magának XD. De nagyon szépen engedelmeskedett. A fel is megy. Bár ez utóbbit nem volt szándékomban megtanítani. Imádom hogy leggtöbbször a szemembe néz. A felnél modnjuk még nem a többinél azonban igen. Aztán votl szeretet ötperc és bepörgött XD.
Aztán behívtam a kis Cukkinit alias Totót. Az meg vagy nagyon éhes vagy nagyon mozgáshiánya van vagy nagyon a kedvemben akar járni. Mert úúúúgy megy midnen mitn za álom. Bár ő a jutfalt nézi nem zavar mert gyönyörüen csinál mindent. A körbét kipróbáltam szék körül is többször is és ment neki mint a karikacsapás. A pacsi is ment a forog nagyon jól. A mókust hosszú idig meg tudja tartani. A lábszlalom nem ment annyira most. Szal minden flottul megy. Totónak is megovlt a szeretetötperc és kiment.
Nagyon örülök hogy ilyen jól csinálja a feladatokat ahhoz képset hogy midnen második nap gyakoroljuk csak vagy ha van időm rá. No meg hogy a Hunornak hogy megy a marad! Holnap aszsem elkezdem a hagyod parancsot mert a kis zabagép amit talál megeszi.....
/A kép nem új. Egyébként itt oylan röhejes a füle. Éppen előre van billenve XD/

3 megjegyzés:

  1. amúgy az agarak sajátossága a gazdit nézni, míg a többi fajtánál izzadni kell ezért, az agár olyan gazdiközpontú, ragaszkodó féle, hogy mindig téged néz! ezért is imádom őket ennyire :)

    VálaszTörlés
  2. Igen észrevettem hogy rendkívül gyosan megtanulta megm idnen és hoyg nagyon ragaszkodó. De azt olvastam a magyar agarakról hogy ők nem oylan gazdiközpontúak bár mostanában Hunor erre nagyon rácáfol. Te el zsoktad engedni Csikówhippettet? Ha igen hol? könnyü behívni?

    VálaszTörlés
  3. dede, azok! az összes agár az, mondjuk nem olyan durván, mint a whippet, de ők is bújósak és ragacsok:)
    persze, hogy elengedem, különben nem tudnám lemozgatni és a többi kutyesszal sem tudna játszani...úgy kezdődött, hogy lementem egy kutyás társasághoz itt nálunk, ahol lakom és ott kavargott 10-20 kutty. Csikó kb 3 hónapos múlt és mondták a gazdik, hogy nyugodtan engedjem el, mert itt vannak a kutyák és itt a játék. Miért menne akkor el? nem is akart elmenni:) meg aztán ő nem szeret tőlem távol menni. ha nem látja, hogy hol vagyok, már pánikol...
    a behívásnál meg egy kutyaoktató ismerősöm segített, ő zargatta, én hívtam jutifalattal. úgy beszart a sráctól, hogy rohant hozzám. ezt eljátszottuk 2x-3x és megtanulta. azóta könnyű behívni..bár agármódra nem jön első szóra - ha macskát/kutyát/kisgyereket lát.
    amúgymeg rámentem erre a ceaser millan vonalra és annyit csinálok, hogy én vagyok a falkavezér. onnantól kezdve engedelmeskedik. mert muszáj neki:)))

    VálaszTörlés