2010. szeptember 2., csütörtök

Jó nap

Reggel Hunor nem bír nyugton maradni de legalább nem eszik meg semmit és kevésbé ugrál.
Mikor hazaértem Hunor kapoo utóebédet. Majd hagytam hogy kicsit emésszen és behívtam tanítgatni.
Az ült nagyon szépen tudja. A Feksziket is lekezdtem és jutalomfalattal lefekszik ami nagyon jó. A Maradot is próbálgattam és 2 lépés is tudtam távoldoni tőle anélkül hogy elment ovlna onnan ami ahhoz képest hogy először csinálta nagyon szép eredmény.
A játék közben próbáltam párszor behívni és 5 alkalomból 4-szer odajött ami nagyon szép tekintve hogy játszott.
Aztán kimentünk sétálni az utcára. Bár kevés jutalomfalat volt nálam így nem voltunk kint sokáig. De találkoztunk két Border Colleval akivel összeismerkedett Hunor és nagyon okosan viselkedett. Az egyik fél éves ovlt még cska am ásik szabadon volt de nem volt semmi. Bár Hunor ugatott amikor még nem engedték hozzá a kisebbiket XD.
Aztán kinyitottam ak iskaput és adidg terelgettem viszsa míg ki tudtam menni a kapun úgy hogy ő nem akart kijönni. Sőt le is feküdt.
Bementünk aztán játszottunk egyett. A Bundi meg a Totó is egyszer rámordult de nem vette tragédiánka Hunor.
Szal igen zsépen tanulgat.
Holnap veszünk klikkert és lekezdem úgy tanítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése