2010. szeptember 5., vasárnap

Fiatal felvezetők 2. hely

Ma délelött minden kutyát nyugton hagytam. Mivel délután Bundinak és Hunornak kiképzés/szocializáció volt.
Elmentünk a Joskar Ola nap kutyaszépségversenyére. Odafele egész úton a Hunor za ülés mögött hanyatt feküdt xD. Aztán megérkeztünk. Hobbykutyások tömkelege. Volt bemutató a kuytaiskola részéről ami nagyon jó volt bár 1x már láttuk. Aztán volt örző védő bemutató is.
A lényeg hogy hunor gyönyörüen sétált. Első szóra leült. Az elején ugatta gey kicsit a másik kutyákat ha nem mehetett oda hozzájuk de ez az idő mullásával csillapodott. Megismerkedtünk egy kis Jack Russellel, a Lola nevü havanese-vel. Pár Golden retrieverrel egy Berni pásztorral, egy snauzer szerü kutyussal. Szal volt bőven ismerkedési lehetőség. néha nagyon belemerült a játékba hunor és kakor játékosan kapott de egyből leállítotam. Összeségében az embertömeget is jól viselte.
Egyszer a fárszt hozta rám mert kicsúszott a kezemből a póráz ő meg elindult! Hál égnek utolértem de tipikus agár reakció volt. Megláthatott valamit. de a lényeg hogy megfogtam
Amíg kutyaszépségversenyen következtünk addig a kuyta gyakorlatilag kialudta magát. Igazából ak özéptermetü kutyákhoz raktak be minket peidg a nagy termetühöz kelett volna szerintem. Nah itt nem értünk el helyezést. Egy boxer nyert.
Aztán a gyerek kutyapár jött és ismét egyo lyan zsám maiben én is mehettem. Fiatal felvezetők versenye. A kutya mozgását és az összhangot nézték. Ezt egyj obban értő bíró bírálta. Megjegyezte hogy Hunor szépen mozog ahhoz képest hogy milyen fiatal. Sikerült egy 1 perces versenybeállást is produkálnunk, aztán leült. Kaptunk egy kis zacsi kölyöktápot amíg a zsűri ítélkezett. Végül a 2. helyen zártunk. a berni pásztor nyert. Még maradtunk mert anyukám és a Bundi a következő versenyszámban mentek ahol nem értek el helyezést.
Közben egyébként ott a futtatón lovagoltattak. Hunor nem ugatta meg a lovat de oda kaart menni ami alapvetően jó.
A végleges eredményhirdetést nem vártuk meg mert nem tudtuk megvárni. De az autó felé is szépen sétált. Hazafelé az ülésen feküdt de a Bundi állandóan rálépett aztán elkezdett rá morogni hogy hagyja már. Végül is jól tette de azért leállítottam.
Most a kutya totál kimerült XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése