2010. szeptember 11., szombat

Fekszik és egy jó nagy séta :)

Tegnap nem írtam blogot mert fáradt voltam és meg kell hogy mondjam elég szar kedvem volt. De lássuk csak mi történt tegnap:
A reggelt kihagyom hisz mindig ugyan az. Nah szóval amikor hazaértünk valamiért lefelejtettünk neki kaját adni de nem nagyon reklamált miatta mert kimentünk a hegyre sétálni. Totót is vittük a szerelmes pár /Bundi és Aranka/ meg otthon maradtak. Hunort hol engedtem hosszú pórázra hol pedig röviden volt /pl: lejtő/ Összeségében nem volt sok gond vele bár elég sokat kelett korrigálni. Kivéve hosszú pórázon mert akkor nem húzott. Egy nagy kört sétáltunk és egy csomószor szaglászott. A pocsoján nm akart átjönni Ő agársága XD.Futkoztam vele is rövid szakaszokat és elöttem/melettem futott ésm idnig megnézte hol vagyok.
Visszaértünk a pincénkhez én meg lesétáltam vele. Nah akkor zatán le a kalappal elötte. Szépen ügetett melettem mégcsak vágtára sem váltott lefelé. Mászkáltunk és egyszer csak jött egy vizsla felborzolt hátszőrrel de aztán nem lett verekedés. A hegyszomszédék voltak kint. Beszélgettünk egy kicsit, Hunor adidg le is ült. Aztán a füves placcon felfutottunk és ott is okosan vislekedett. Szettünk egyk is barackot meg még futottunk le is meg fel is egyszer. Persze nem gyors tempóban mert már én is fáradtam. Bementünk de nem kért innit így hát hazafelé vettük az utat.  Nem gyakoroltam vele mivel a séta lefárasztotta :)
Ma:
Délelött voltam csak itthon délután mentem nagymamámhoz. Nah de nézzük a délelöttöt. Gykaroltam Hunorral a szobámba és mutatásra már lefekszik. Még csak nem is kelett lehajolnva mutatnom. Párszor megcsináltattam vele. Még maikro a jutfalt odaadtam sem ült fel. A marad is megyeget úgy ahogy. A forog még nem megy magától de rajta vagyunk az ügyön. Bár ezek az adatok csak a zsobámra rvényesek. Ingerdúsabb környezetben még nem mennek annyira a dolgok.
Ebéd után Hunor is kapott kaját. Aztán kicsit simiztem bent meg játszottunk. De egyszer forudlok el és lop egy szelet kenyeret.. Nah jött is javítás. Nem engedtem neki hogy a földön lévő kenyeret megegye. Amikor okos volt a kezemből kapott egy darabkát belőle. Aztán párnát akart lopni XD. De hát kiskuyta de azért nem kapott érte dicséretet.
Kihullott az egyik alsó szemfoga tehát fogat vált és most többet rág bár megjegyzem nem vészes. Aztán jött értem apukám és megjegyezte hogy milyen nagyot nőtt a hunor. Tény az tény tényleg növöget :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése