2010. szeptember 8., szerda

Nem tudunk kimenni

Reggel Hunor mikor elindult ovlna a kapun kifelé rászóltam és megállt. Büszke vagyok rá hogy így hallgat rám.
Hazaértünk kapott kaját aztán rá egy fél órára behívtam tanulgatni. Az ül természetesen megy. A feksziket kétszer megcsinálta jelre a többinél jutifalira. A Maradnál már nem midnig kell szemkontaktus de ez bent a házban érvényes. A Forog paracsot ma tanultuk másodjára és kezd rájönni. Jutifalival már nincs gond a végrehajtásnál, bár néha leül.
Gyüjtögetem a videóanyagokat Hunor videójához de még messze van a megvalósítás.
Sajna ma nem tudtunk mineni még za utcába sem gyakorolni mert a szomszéd kutya megitn kint futkoz az utcán és tartok tőle hogy megtámadja a Hunort.
Helyette fotóztam meg játszottam velük. Eljutottunk addig hogy Aranka és Hunor húztak kétfelé 1 rongyot. Örülök hogy kezdenek egyre jobban játszani egymással.

2 megjegyzés:

  1. jó ezt olvasni, hogy ennyire szépen fejlődtök. Rendszeres gyakorlás és igazi zseni kutya lesz Hunorból. :)))

    VálaszTörlés
  2. Kösz ia idcséretet. Igyekszem naponta gyakorolni vele de nem túlterhelni.

    VálaszTörlés