2010. szeptember 13., hétfő

Szemkontaktus

Ma reggel arra ébredtem hogy alig kapok levegőt. Nah igen elért az év eleji nátha. De ez nem hátráltat Hunor tréningben :D
Mielött hazajöttün kelemntünk kutyakajáért. Happy Dog maxi baby nem volt ezért Juniort vettünk mert kissebb a fehérje tartalma tehát nem nyúllik tőle olyan hamar a kutya.
Hazaértünk még megkapta a régi tápja maradékját aztán 1 órára rá behívtam gyakorolni. az ült és a feksziket álomszépen csinálta. Bár van hogy összekeveri. De igyekszem egyből kijavítani. A maradot nem vittük túlzásba igazából nekem nem volt kedvem. Mivel lehatároztam hogy Hunor nem aj utalomfalatot fogja állandóan nézni. Leültem, Ő lefeküdt és elkezdtük a szemkontaktust /előző nap elolvastam h kell/ tehát ha a szemembe néz klikk és jutfal. Igaz elég lenne az elején ha modnjuk az államra néz rá de hunor geyből a szemembe nézett. Egy kis idő után egyre jobban rájött mi a dolga aminek örülök. Most nem is tanítok neki mást addig amíg a szemkontaktus nem megy tökéletesen.
Október 2.-án Zarándokút az állatokért! Unokanővéremmel megyek akinek egy Snoopy nevü beagle-je van. Jó lesz. Ez gyakorlatilag egy össznépi kuytasétáltatás Szombathely főterétől a kuytaiskoláig. Az állatvédők rendezik. Tavaj is jó sokan voltak :) Várom már nagyon.
Majdnem elfelejtettem.... /bár akik a honlapról járnak ide tudják/ csináltam egy rövidke videót Hunorról:  http://www.youtube.com/watch?v=Dz0vVcfkkDE 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése