2010. szeptember 20., hétfő

Szem problémák/ Hunor haladása

Totó: Tetó szeme elég csúnyán be vann gyulladva. Ma reggelre lett ilyen. Lekezeltük kamillateás vattával. Kinyitni ki tudja de csak kicsit. Meg fáj is neki. ha nem jön rendbe leviszsük orvoshoz :(
Hunor: Tegnapi sétánkhoz képest a mai csak pihenés. Bent gyakoroltam vele mert elég szarul voltam. No meg lusta voltam bezárni a nagyokat. Ül, fekszik, marad mesés! A felt pedig jelre többször is megcsinálta /tehát a jutalomfalat nem a feje felett volt/ aminek nagyon örültem. Még egyik kutyámnak sem tanítottam meg ezt pedig elég alap dolog. A forogot is 2 szer megcsináltattam vele bárm ost nem áll szándékomban rnedesen megtanítani neki de furcsa mód magától megcsinálta! Nah igen ez a meglepetések napja.
Ha már meglepetéseknél tartunk: Osztálytársamtól/barátnőmtől kaptam egy könyvet. Kutyás persze. Fajtaleírások, meg ilyen alap dolgok vannak benne. Iylen könyvem még nem ovlt. Rengeteg kuytafajta van benen aminek örülök nagyon. Úgy is akartam már ilyen könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése