2010. szeptember 14., kedd

Szemkontaktus és játék

Ma reggel Hunor kifutott mert mostohaapám nem figyelt :/ De a léyneg hogyvisszajött és édrekes nálunk nem ment ki. Dühös voltam hogy nem figyelt.
Nah de térjünk rá a boldog délutánra. Miután hazaértünk megetettem Hunort.Tanultam aztán behívtam gyakorolni. Mág felálltam ő meg űlt és úgy csináltuk a szemkontaktust és igen jól ment neki. Másik szobában is sőt még a konyhán is. Jah igen mielött bejött vola a teraszon csináltattam vele egy ült meg egy feksziket és megcsinálta kint is! Nagyon jól ráadásul. Szal büszke vagyok rá. De térjünk vissza bentre. Jelre lefekszik úgy hogy a szemembe néz /de persze a hátam mögé rejetm a klikkert meg a jutalomfalatot. Aztán simogatás jött és kiment. Tanultam végül kimentem játszani és fotózgatni. Szépen eljátszottak futkoztak, botot rágtak. No meg egy nagyon érdekes dolgot figyeltem meg. Hunor midnenkit leutánoz. Totó ásik? Ő is "ás" de csak úgy játékból. Aranka ugat ha a Totó nem adja neki a botot? Hunor is ugat ha nem tudja elvenni a botot. Egyébként sokszor zsegény Hunort átverik. Én direkt nem veszem el tőle a botot de erre odajön totó és kikapja a szájából.... bár nem mindig xD.
Érrdekes dolgok történnek néha piciny falkánkba XD. Holnap veszek Cesar Millan könyvet :D Remmélem ismeritek! Ő a csodálatos kutyadoki. Magyarorsazágon is megjelent egy könyve remélem lesz a obltban :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése