2010. szeptember 25., szombat

Játék Zizyékkel

Ma délelött 10 körül kimentünk a hegyre fél percre kocsival. Futottam Hunorral egy kicsit és nagyon jó kis tempóban ment hisz neki sem jó ha húz.
Aztán eljöttünk apukámhoz/nagymamámhoz. 4 szeri étkezésre való kaja, jutalomfalat, Hunor tál, övtáska, klikker, fényképező, túracipő...stb. Mintha több napra jöttünk volna. Jól felkészültünk. Mivel Hunor már volt itt nem féltem hogy Gina /8 éves Golden retriever/ összeveszik vele vagy valami. Zizy viszont nem fogadta olyan jól de nem is rosszul csak sztem nem tetszett neki. Elengedtem Hunort. Volt ám rohangálás bár Gina hamar feladta XD.
Mikor én is kifáradtam ak utyák is Zizy ment be a házba Hunor meg bement a kennelbe. Megismerkedett az ideiglenes házikójával is. Sőt mikor egy kicsit csöpögött az eső be is ment aludni. Nagyon örültem neki.
Miután mindenki kialudta magát megint játszottunk - de egyszer megcsináltattam vele a feladatokat - dobáltam nekik a slaggdarabot, törtem szilvafaágat, futkostunk.Zizy rendszeresen provokálja a Hunort az meg nem hagyja magát. Persze egyre finomabban játszik mert külömben a Zizy megijed tőle XD. Aztán volt fűbe dörgölőzés vagy fél óráig. Nagyon cuki volt. No meg amikor Hunor megszerzi a slaggdarabot XD. Zizy nem tudja utolérni de van olyan kedves hogy bevárja és akkor huzóckodnak.
Egyébként nem igaz h hétvégére romlik el az idő. Nagyon ajánlom neki / illetve reménykedek/ hogy holnap reggel amikor kutyasuliba szándékozok menni ne essen.
Ami Hunor növekedését illeti: elöl két foga maradó és nőnek a szemfoga is. Mindenki mondja hogy már mekkora. A füle pedig eléggé helyrejött :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése