2010. szeptember 4., szombat

Szép nagy séta

Ma Hunor 6-ig kibirta kaja nélkül majd rákezdett. Megetettük és abbahagyta de attól függetelenül rá ébredtem hogy bent randalírozik a konyhában.
Nah de ma tanulgattunk megint. Szoktatom a klikekrhez dek özben tanítgatom is. Nem tudom ez mennyire van jól de tanulgat. Az ül nagyon szép és a behívás is egész jól megy bár mégm idnig 5 alkalomból 4-szer jön oda hozzám de már egyre gyakrabban. A marad is kezd megyegetni a fekszik nem nagyon csak jutalomfalatra.
Aztán délután amikor végre elállt az eső kivittük Hunort, Totót és Bundit a hegyre. Az autózás nem ovlt felhőtlen...a Totó nagyon kész volt...
Aztán egy kicsit a pincénknél elengedtük őket. Majd leindultunk sétálni. Én vittem Hunort anyám meg a másik kettőt. Hunor gyönyörüen sétált. Persze maikor zsépen sétált kapott jutalomfalatot. próbáltam egyre ritkábban adni neki.
1 órát sétáltunk köbö. Aztán maikro viszsaértünk én külön a Hunorral lementem megmutatni neki mi van lent. Iggggen szépen jött! Aztán az üres placcunkon felfelé futotam vele egy kicsit. Először nagyon megindult de aztán amikor rászóltam! Nagyon meglepődtem! Úgy futott utánna hogy midngi viszsanézett és hogy a szeme sarkából látott. SŐT még a póráz sem feszült. Büszke voltam rá.
Amikor bementünk anyám és Bundi kimentek elengedte a bundit hogy az új sípom bevállik-e és igen bevállt. Totóka meg kész volt hogy Ő nem mehet ki.
összeségében nem volt annyira kaotikus a sétam int vártam /ami a Totót illeti/ no meg Hunorral is megovltam elégedve.
Hazafelé lefeküdt az autóban. Jól viselte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése