2010. október 1., péntek

Jó is rossz is

Hol is kezdjem a mait. Először is Hunor reggel nem akart kimenni az utcára maikor jártunk ki.Nálam legalább is. Mostohaapámnál viszont állandóan. Nem tudom miért van ez.
Voltuk a fressibe hát megint csak juniort lehettt kapni. De vettünk neki. Hazajöttünk kapott is belőle aztán kimentem vele az utcába gyakorolni. Ott midnen tök szépen ment gyönyören. A fekve maradás is rendben volt meg  a behavás is. Az ül fekszi kfel-t meg már nem is említem hisz simán mentek. Bejöttünk, elengedtem a nagyokat és játszottunk. Járék közben próbáltam behívni de enyhén szólva nem akaródzott neki de aztán sokadikra hozzám odajött. Amikor nem jött elmentem érte és odahúztam ahonnan hívtam. A végén már egész gyorsan bejött de sajnos nem 100%-os. Peidg edidg sokkal jobban ment nem tom mi van vele. Aztán hazajött mostohaapám és nem akaródzott a Hunornak odajönni hozzám. Hát mondom ilyen nincsen. Visszafejlődik? Makacs korban van? Nem tudom. Tényleg. Kicsit tartok is a kuytaovitól hogy nem fog bejönni meg minden. Őszintén szólva felhúzott. De aztán a teraszon leültettem és akkor kapott nyugodt simit. Ha valaki tud valami tanácsot még adni kérem írjon. Jutalomfalattal, izgatott hangon, nagyon örülve amikor odajön csinálom. Ha nem jön távolodok tőle. Ennél többet nem igazán tudok és zavar. Nagyon.
Más: Megmértem Hunro marmagasságát és laig hittem a szememnek! 59(!) cm a kutya marmagassága. Legutóbbi mérésemkor még csak 50 cm volt. Bár már elég régen mértem. De akkor is rengeteget nőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése