2010. szeptember 3., péntek

Totó ugratás XD

Reggel Hunor megugrált amiért nagyon mérges voltam rá de amint leszidtam utánna nem nagyon volt gond vele.
Vettünk klikkert, sípot és jutalomfalatot.
Behívtam a szobámba kipróbáln ia klikekrt és az ül és a marad nagyon szép volt a fekszik még csak jutalomfalatra megy.
Játék közben gyakoroltam vele a bahívást ami szintén ment bár még marad a 5-ből 4-es átlag.
Utánna sétálás közben alkalmaztam a klikkert és meglepődve tapasztaltam hogy gyönyörüen sétál. Még szaglászás közben sem húz /többnyire/ AFűnyírótól viszont félt. A szomszéd kislány meg nem tudta megsimogatni mert annyira örült.
Aztán bemenetel után gyakoroltuk hogy ne menjen ki a kapun és már nem is annyira érdekelte a kimenetel aminek csak örülni tudok.
Játék közben viszont furcsa /jó érelemben/ dolgot tapasztaltam. Hunor ha a Totót nem tudja kikerülni egyszerüen átugorja! Jó magasan. Nem titkolt szándékom az agilityzés vele. Látom van tehetsége hozzá XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése