2010. szeptember 12., vasárnap

Hosszú séta

Ma ebéd után értem haza /mert ugye nagymamámnál voltam/ Hunor nagyon örült nekem de nem ugrált.  Úgy dönöttünk hogy elmegyünk a hegyre egy jó hosszú sétára. Nem mentünk el a pincénkig hanem az egyenes végén letettük a kocsit. Gyakorlatilag körbejátruk a hegyet. Hunor szépen sétált és jó sokat szaglászott. Felvezetősdiztem vele is egy kicsit egyenes szakaszon. Álom ahogy ment. Szép kecsesen, egyenesen akár egy kiállításon. Találkoztunk ismerősökkel akik még nem látták és mindenki megjegyezte milyen szép meg hogy jó nagy lesz XD.
Drágaságom minden embernek úgy tud örülni.....
De nem csak ismerősökkel találkoztunk. Egy kuyta is odafutott hozzánk. kissé megijedtem hosz Totóka is velünk volt és ő híres arról hogy nem visel el más kutyákat. jól meg is morogta a másikat. Bár tudjuk hogy nem szabadna ilyenkor ölbevesszük mert mást nem lehet csinálni. Hunorka nyüszögött hogy oda akar menni hozzá de aztán elhívták a gazdái. Utánna meg 2X találkoztunk a lovaskocsival. Hunor egy ideig nézte aztán utánnuk/melettük akart futni. De semmi támadó reakció nem volt benne.
Egyébként akkor volt nyugodt ha a Totó melett tudott menni. Emelkedőn felfelé néha csak mögöttem kullogott de persze volt hogy előrenegdetem egyenesen. Jó hosszú túra volt és ritka szép idő /a mostani borzalmas időjáráshoz képest/
A kocsiba alig akart beszállni. Aztán meg hátrafele nézegetett meg a Totót nem hagyta békén /nem harapdálta csak átlépdesett rajta stb./
Összegéségében jó séta volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése