2010. szeptember 15., szerda

Szemkontaktus kint is // Cesar Millan könyv

Reggel igen aranyos volt Hunor XD. Vittem ki a tesi cuccom ő megfogta az egyik fogantyúját és jött velem. Néhány járókelő nevetett is de kedvesen nem gúnyosan. Kijáráskor megindult volna kifelé de rászóltam és mint a szobor megdermedt.
Hazajöttünk. Kapott kaját. Már nagyon szépen leül megvárja maig leteszem lenyugtatom és utánan ehet. Aztán olvastam egyk icsit a könyvet. Csodálatosk utyadokis könyvet. A sétás kiegyensújozott kutyás dolgot olvastam el és az energiás részt. Nagyon érdekes és jó no meg gyakorlati tanácsok is vannak benne nagyon jó megfogalmazásokkal.
Aztán gyakoroltam egy kicsit az udvaron /két nagy a kennelben Totó a házban/ mentm idnen. SŐT! A szemkontaktus még úgy is rövid ideig hogy látta a jutalomfalatot. Büszke voltam rá. Aztán kimentünk az utcába. Persze üygeltem hogy én menjek ki először a kapun. Sétás gyakorlatokat csináltunk. Elmentünk egy nagyon ugatós kutya melett, futottam vele /felvezetősen is/ de csak rövid ideig voltunk kint.
Leselejteztünk egy slaggdarabot mait kettévágtam és lett új játék. Nagyon aranyosan játszottak vele. Igyekeztem lekapni Hunro egy szép beállását is és mintha csak megértette volna mit akarok egyszer olyan szépen beállt hogy elállt a szavam! Jaj  majd lefeledtem. A behívás nagyon nagyon megy. Bár még csak za udvarban ilyen jól játék közben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése