2010. szeptember 6., hétfő

Marad,séta és a többi

Reggel Hunor NEM ugrált meg! Ami nagyon jó. Ráadásul ki sme akart menni a kapun ami még zsép hisz elvileg megtanítottam neki.
Hazajöttünk és nággyon örült. Hál égnek nem szabadult be a házba XD.
Aztán megetettem és kaja leött már tök szépen leül és csak akkor kezd enni ha letettem a tálat. Rá úgy fél órára behívtam a zsobámba gyakorolni. Próbáltam vele a szemkontaktust fejleszteni a koncentráció miatt. Az ül szépen megy a fekszinél meg letettem a kezem a földre és lefeküdt! A klikerezés egyre jobban megy igaz ott tart hogy a klikekr a jutalomfalattal ugyan az de kezd szépen ráérezni. A marad jól megy kint is még elnegedett pórázzal is. 4 lépésig vagy 1 percig. Azt gyakoroltam vele ha lejetem a pórázt nem kell elrohannia. Bár ez mindig benen lesz a pakliban. De szépen jött velem/hozzám.
Sétáltunk is az utcában. A szomszédék kint ovltak és Hunor leég látványosan akart odamenni de 3.-ra már nem annyira érdekelte őt. Van egy kutya aki nagyob bolondul ugrál a kerítésnél őt csak érdekes tekintettel nézte XD. Megmutattam neki egy biciklit. A szomszéd kislánynak meg sikerült végre megsimogatnia úgy hogy lekötöttem a Hunor figyelmét.
Az utcában egyszer felvezetősen ügetettem egyszer meg oda vissza futottam vele. S bár húzhatott volna nem tette, melettem vágtázott. Én meg komolyan elképedek tőle XD. Bementünk aztán gyakoroltam vele hogy ne menjen ki az utcára még ha én ki is megyek nyitott kapunál.
Végül a Totóval megmutattam neki /Hunornak/ pár trükköt. /Okulva abból hogy a bundi a feksziket a Totótól tanulta el/ Tudom hülyének hangzik de sztem nem az.
Háát ennyi lenne mára az én kis macskakutyám blogja aki úgy dörgölőzik mint egy macska XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése