2010. szeptember 29., szerda

Azok a szilvafaágak XD

Ma reggel Totó is és Hunor is dörömbölt az ajtón. Az már szinte koncert de némi ritmusérzék kivehető belőle. Jó hogy felébrezstettek mert elfeküdtem a nyakam XD. Nah de aztán még viszsa tudtam aludni.
Kicsit késöbb Hunor 3-szor lépett rá a sáros lábával a cipőmre és a tesi cuccom szépen ki lett dekorálva.
Délután hazeérés után sikerült a hunort ajtócsapkodás közben rajtakapnom. Szóltam h nem zsabad és nem is próbálkozott tovább. Kajálás elött belökte az ajtót. Kiimporítottam és nyitva hagytam az ajtót. Persze h nem jött be.
Aztán bent gyakoroltam vele mert kint hol esett hol megállt. Minden szépen ment a marad úgy is hogy nem látott, szemkontaktus meg a csábitó jutalomfalat zörgése közben is.
Kint játszotutnk. Szilvafaágakkal. Jó sokat elhasználtunk mert hol Aranka hol Bundi ette meg. Közben gyakroltam a behívást is. Gyönyörüen ment.
Amikor nagyon belemerültek elbújtam. Hunor hamar meg is keresett h még is hova tüntem ami tök jó. Aztán egyik behívás alaklmával odajött a Bundi is. Legugoltam hozzájuk és egyik oldalamon Bundi másik oldalamon Hunor. Bundás drága híres arról hogy szeret pusziszkodni. Kaptam is eggyet és ezen Hunor is flebuzdult és ő meg a másik oldalról adott puszit. Nagyon édes pillanat volt. Nyugodt békességben megvoltak egymással aminek mindig tudok örülni.
Egyébként észrevettem h Hunor már akkora marmagasságra mint az Aranka...magyarul nagy XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése