2010. november 30., kedd

Is is és videók amiket látnotok KELL

Nos hol is kezdjem?
Hát megelőzendő a kiszökést: amikor mi elmentünk betettem Hunort a bundi mellé a kennelbe, amikor meg mostohaapám ment el kiengedte. Ezzel így megleszünk tavaszig remélhetőleg.
Bejöttün ka bejárati ajtón mikor hazaértünk és Hunor volt az egyetlen kai arra hogy maradsz kint! visszafordult a másik kettő /Totó Bundi/ meg ment mint a világtalanok, tódultak befelé.
Bundit némi gyügyögés kiséretében kitette anyám Totó meg kapott mostohaapám frissen sült pogácsájából és meglepetésemre neki is megcsinálta a trükköket bár csak az integetést és a forogot kérte tőle.
Miután egy pakolásztam, tanultam meg kutyaujságot olvastam magamhoz vettem egy adag jutalmat és ha már kéznél volt a Totó gyakoroltam vele egy csöppet. Mindent átvettünk hát a Benget úgy kiparodizálja ahogy van. Aztán elkezdtem vele az Érintet. Az elején csak nézett aztán többször megcsinálta végül befejeztük a már kész gyakorlatokkal. Még utoljára játszottunk eggyet a zoknival aztán kiment a konyhára a kosárkájába.
Szomorúan tapasztaltam hogy nincsen sajt itthon :S hunornak ki kell bírnia még minimum ezt az edzést száraz kajával. Ma meg is látszott hogy azért nem annyira rajong bár mindent megcsinált. Igazából az áll még nem megy olyan jól sajnos. Kétszer tudtam csak úgy felállítani hogy meszsebb ovlt mert mindig közelebb jött hozzám. Mondjuk ha csak egy lépést jött felém akkor már jónak számított. Fokozatossság.
Gyakorlás után játszottam vele eggyet a zoknival és megértem hogy 1X visszahozza. Éjjen éjjen hurrá. Bár kétszer kellett mondanom neki hogy ereszd. Wii de azért bolog vagyok. Noha egyébként nem ez volt a legjobb napja.
Feküdt, én kutyadokit néztem. Most nem követelte a simogatást elég volt neki hogy melettem feküdt (L).
Végül mielött kiment hülyeségből kipróbáltam hogy átmegy-e a hullahopp karikán. Minden gondolkodás nélkül, mintha ott sem lenne átment a karikán. Aztán kiküldtem.
Holnapra 20 cm havat mondanak wiii. Hétvégém nem karácsonyi fotózás.
Végezetül két videó amik mostanába a kedvenceim:
1. Trevis az agilitys angol agár. irtó ügyi és a szlalomja elég érdekesXD



2. Nagyon durva kutyás mutatványok vannak benne! Kedvencem a levegőbe szaltózós, frizbielkapás, és azok a hatalmas ugrások

1 megjegyzés:

  1. Thanks for showing a Travis video. He was such a good boy. I can't believe he died 3 months after that video. He was so healthy.

    Love all the snow pictures. I do not get very much snow where I live... just once or twice a year.

    VálaszTörlés