2010. november 28., vasárnap

Hunor NEM szereti a havat XD

Igen igen végre egész sok mennyiségü hó hullott. már alig vártam hisz egy csomó blogban már vannak havas képek a kutyikról és most én is tudok hozni.
De először is. Hazajöttem és úgy döntöttünk hogy sétálunk egy kicsit a faluba. Amit régen csináltunk főleg a megtámadós eset óta. Dem ár tultettem magamat rajta. Szóval elmentünk egy hoszsabb túrára a faluba. Hunor az elején telejsene...nem Hunoros volt. Ugra,bugrált, húzott és végigutatta a az út többségét ha időben nem reagáltam le a szemezést a kerítés túloldalán lévő kutyával. Ilyet még nem nagyon csinált de eldöntöttem hogy most minden héten elmegyünk este egyszer-kétszer sétálni hogy ne legyen ilyen hangos vagyishát hogy megszokja az ilyen sétát is.
No persze hogy nem úsztuk meg támadás nélkül...iylenkor irtó mérges vagyok a kutya gazdájára. Megyünk el egy ház melett...csak egy sövénykerítés van erre előjön egy nagyobbacska tacskó és nekitámad a Bundinak. Szerencsére időben szétválltak és mentünk tovább. Közbe visszaszólogattunk hogy mennyenek haza meg ilyenek és Hunornak nem hátra kelett kapnia? Hát a kis alattomos majdnem hátsó lábon harapta... viszont ez bebizonyította hogy ha kell akkor Hunor meg tudja védeni magát.
Utánna már nem volt semmi ilyen hál' égnek de többször úgysem megyünk arra. Majd másmrre ahol van kutya de kerítésen bellül.
Elindulásunk után eleredt a hó és miután hazaértünk és vége lett a 101 nagykutyának már elég nagy ovlt a hó így hát kimentem a félig lemerült gépemmel fotózni. Hivogatom Hunort. Egyszer csak valami megbök hátulról. Basszus irtózatos halkan tud közlekedni! De a lényeg. Hívom, hívom a hóra olyan finnyásna lépked hogy fúú. Leülni nem üllt és mindig visszament a hómentes helyre. Bezzeg amikor a Totót kelett kergetni vagy a Bundi csontját ugatni akkor nem finnyáskodott. Hát majd megszokja.
Egyébként nagyon sűrü a szőre és nem fázik legalábbis nem látványosan.
Hunorlábnyom

1 megjegyzés:

  1. de jó nektek, hogy ott már esik!! :DD
    már én is várom!! és én is akarok képeket csinálni, de ittmég nincs hó.. =/
    egyébként nagyon jók lettek a képek! :)

    VálaszTörlés