2010. november 13., szombat

A hattyúk tava

Hú ma milyen jó idő volt. Hétágra sütött a nap és az összes kutya egész nap napozott.
Ma is elmentünk a víztározóhoz és meglepetésünkre, alig voltak páran. Talán a sár miatt mert hát elég nagy sár volt, de több víz is volt most a tározóban. Anyám elengedte a Bubdit és Hunor is zsivesen vele tartott volna de nem engedtem el. Bundi mindig szépen viszsajött. Hunor pedig okosan vislekedett kivéve kakor amikor a Bundi elszáguldott melettünk és hírtelen ugrott egyet. Majdnem körbeértünk mikor felléptettem Hunort egy szép nagy kőre és lefotóztuk :D. Megint szépen egyhelyben maradt.  Mikor a második fél körünket kezdtük akkor kezdtek el szállingózni az emberek és én meg akkor ügetettem egy kicsit a Hunort. Megállapítottuk hogy szépen üget és hogy finnyás. Semmi pénzért nem ment volna bele a pocsolyába. No meg hogy félénk.... amikor a vonat elment mögöttünk akkor megofrdult, figyelt és elkezdett hátrálni. Aztán amikor a csapat hattyú elrepült mellettünk, akkor is elkezdett hátrálni és totál pánikba volt. Megtettünk egy fél kört és elhatároztam hogy leviszam a parthoz közel ahol a hattyúk táboroznak. Ott már nem félt sőt...megugatta őket, bár azok a hattyúk nem voltak szívbajosak, nyugodtan tova siklottak a vizen. Aztán tovább mentünk, Bundi megint szabad lábon volt mert közben anyám megfogta. Száguldozott össze vissza. Aztán amikor megfogta megint én kocogtam egy picit a Hunorral. Olyan jó tempóba tud ügetni hogy za valami álom. Aztán a kocsinál elment mellettünk nem messze egy bullmasztiff. De rajta kívül csak egy yorkit és egy goldent láttunk. Beszálltunk ak ocsiba és lementünk a cukrázdához mert enyám kitalálta hogy kéne venni stüti amit majd itthon megeszünk. Hát a kutyákat az autóba hagytuk. Aztán közbe beszélgetésbe is keveredtünk és mire viszsaértünk Hunor megevett egy zacsi marcipángolyót, leszedte az illatosítokat, megrágott egy díszplüsskutyát...remélhetőleg a rágóból nem evett. Hát tudtam hogy ez lesz a vége a marsipánról meg el is feledkeztem. Remélhetőleg nem lesz baja :S. Nah mind1
Totónál be fogjuk szüntetni az esti bentalvást mert éjjel állandóan ugat. Huh. Remélem így megelőzzük.
Egyébként a mai eset eldöntötte hogy az élelem megtagadást fogom a Hunornak ami mint már mondtam nálam az, hogy csak kakor eheti meg a kaját ha megengedem. Remélem sikerül. Cél: ki tudjak menni a szobából úgy hogy elötte egy adag jutfal van és nem eszi meg. Hát várnom kell az újabb normális trükkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése