2010. november 10., szerda

Apport 2

Cesar Millan nézés :D
Ma maikor hazaértünk Hunor a kőszobor üllt a lépcsőn. Érdekes látni hogy ő nem őrül meg amikor hazaérünk. A többiek már rég ugatnak az ajtóba mire egyáltalán a kocsival elérünk a kapuba.
Nah ma nem votl sok időm mert klipp forgatókönyvet kelett írnom de persze nem a kutyázó időből vettem el.
Behívtam Hunort, megtöröltem a lábát amit megintcsak jobban hagyott bár több volt vele a munka. Bejöttünk a szobámba. Átvettük az alapokat a került egyszer megcsinálta messziről, a forognál meg tök gyors volt, lelkes és ügyes. Maradnál meg tudtam kerülni, le tudtam gugolni ami a fényképezéshez kell majd.
Aztán tegnap megfigyeltem hogy egy tollat /amivel írni szoktunk/ szeret a szájába venni. Miután egy hosszúkás jutalomfalattal bemelegítettünk átcseréltem a tollra. A kezemben először, aztán egyre lejebb végül a földön midnen egyes szájába véletkor klikk és jutfal. A gyakorlás végén eljutottunk addig hogy felveszi a földről és közelebb rakja. Meglepően látszik rajta hogy tudja mit akarok és a klikker nagyon nagyon jó. Bár magát az eszközt és ah nagot még mindig ki nem állhatom de tény hogy így hatékonnyabb. Holnap még a tollal gyakorlunk aminek egyébként nem lett semmi baja.
Aztán tévéztünk, cesart néztünk, zenét hallgattunk, farkasszemet néztünk, Hunor levadászta a zoknimat, belefeküdt az ölebe, megbolhászta a kezem aztán önként felállt ésk ikéreckedett ami megintcsak újdonság az ő részéről.
Totóval majd késöbb foglalkozok ma. Lehet hogy még ma leírom lehet hogy holnap hogy mi volt vele. De inkább az utóbbi a valószínü.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése