2010. november 22., hétfő

Gyakorlás ezerrel

A mai napom egy nagy kalap guano volt. Hál égnek itthon itt várnak a drágáim akiknél mindig felvidulok. Hunor nem ment ki a kapun szépen jött velem hátrafelé. Jópontot neki.
Jó nagy a sár ezért miután összeraktam a táskát, vágtam jutalmat behívtam a Hunort és anyám volt olyan kedves és lemosta a zuhanytálcába a kutya lábát. Nem túlzottan élvezte de nem volt olyan vészes mint gondoltam. Így hát minden esély megvan rá hogy megszokja a lábmosós történetet ami mostanába gyakoribb lesz szerintem.
Miután makulátlanul tiszta rózsaszín foltos mancsaival betotyogott a szobámba elkezdtünk gyakorolni. Átvettük az alapokat és a forog nagyon szépen megy bár még nem Totó szint. A került most máshogy csináltattam vele /ami azt jelenti hogy máshol volt a megkerülendő tárgy/ és szépen meg is csinálta messziről. Már amennyire a szoba távolsága engedte. Aztán elkeztük gyakorolni az állt. Kezd megyegetni bár még jutalommal kell csalogatni. De látszik hogy kezdi kapizsgálni és már nem is nagyon lép el a hátsó lábaival. Csináltattam vele egy ül-fekszik-fel-áll sort amiből az áll egész elfogadható volt. Szóval haladunk mint a gyorsvonat.
Utánna néztünk kutyadoki ismétlést. Odafeküdt hozzám és együtt néztük egy csomó ideig. Közben Hunor elaludt. Édesem. Meg csinálgattam fotókat is.
Nem szeretek vakut használni de...
Hunoros relax után kiküldtem. Hát eltartott egy darabig amig felkászálódott a nyakigláb. Közben egyébként Totó is bejött és le is mosta anyám a lábát szóval egyből utánan gyakoroltam vele. Hát a teljesítmény 100/100 pont. A forog már jutfalos reávezetés nélkül is hipergyors és ezsméletlen ahogy az első és hátsó lábait rakosgatja. A lábszlalom ileltve hát a nyolcas mindenféle rávezetés nélkül megy, a gurul és tecchalott irtó cuki az integetésről nem is beszélve amit még jobb lábbal is megcsinál! Pedig azzal csak a pacsit tanítottam neki. A hopp szóra még nem megy úgy hogy csak úgy önmagában felugrik. Most gyakoroljuk majd azt is jobban. Akarok vele ugrálókötelezni.
Totós gyakorlás után Cesar műsorán felbuzdulva nem engedtem be a személyes terembe ha ő jött hanem én hívtam utánna. Az ágyra is csak akkor jöhetett fel ha elötte lent feküdt egy kicsit.
Ezekben a pillanatokban is épp az ágyamon szunyókál oldalra dőlve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése