2010. november 2., kedd

Nyugis séta

Tegnap beterveztem magamnak egy újabb 3 km-s túrát a hegyről haza. DE flexivel és gyakorolva a behívást. Viszont mindenek elött mielött hazaindultunk videóztam. Próbáltam sok dolgot hisz a következő két napban nem leszek itthon hanem apukámnál. Ott pedig van videószerkeztő és akarok szerkezteni. Ma még továbbiakat veszek fel. De egyébként jók lettek. hazafelé indultunk és a kilátóig melettem jött. Meglepett hogy nagyon keveset kelett korrigálnom. Büszke voltam rá. Aztán utánan elengedtem hosszabbra. Pontosabban 5 méteres körzetben mozgott. Nagyon jó volt nézni hogy élvezi a "szabadságot" nem is akart messzebbre eltávolodni mint ahogy ap óráz engedte. Ha lemaradt volna vagy előre ment ovlna még is akkor megálltam és magamhoz hívtam. Jó hír hogy szaglászás közben is jött 90%-ban meg amikor a biotájház lovait látta volt egy kis rásegítés pórázzal. De jött és ez a lényeg. Nyugis séta volt. Egy autóval sem találkoztunk csak 1 biciklissel. No meg a falu felől szembe sétáltattak velünk két kölyök németjuhászt. A hunor oda akart volna menn ide nem nyüszögött. Újabb jópont. Ám a mási kkettő ugatta, nyüszögött neki meg mindent csinált. De hát a gazdájuk nem igazán támogadta az összeszagolós ötletet ami kimondatalanul ott csüngött a levegőben.

A falu elején egy nagy, öreg németjuhász volt szabadon. Hátm odnom jól van csak nem lesz semmi. Magabiztosan, nyugodtan, nem figyelve rá haladtunk el melette az utca túloldalán. A stratégia bevállt, ő sem foglalkozott velünk és Hunor sem kezdett el hisztizni hogy oda akar menni. Egyébként a falu elejétől megint rövid pórázon jött láb melett ismét igen kevés korrekcióval.
Ősz lévén sok a levél, fújt is egy kicsit a szél és nagyon cuki volt mikro lekezdte kergetni a leveleket.  De ez most nem nagyon vágott ide.
Szóval hazaértünk. Levettem a Hunorról nyugisan a nyakörvét és elkezdett a falka játszani. Csináltam pár képet ahogy szerencsétlen rongyot 3 kutya 3 felé huzigálja. De volt olyan is hogy 4 kuyta 4 felé XD de azt csak felvettem vidire.
Szóóóval jó kis séta volt :) ma is megyek ha minden igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése