2010. november 18., csütörtök

A rablás

Keresztbe tett lábak
Reggel abban a hiszemben mentem el hogy becsuktam a hátsó ajtót. Ez a mondat még késöbb fontos lesz!
Végre csütörtök milyen jó is hogy mindjárt hétvége. Suliba nem volt semmi említésre méltó. Szokás szerint hazajöttünk, kiengedtük a nagyokat, Hunor nem hagyta békén Totót. De ez csak apró cukkolás semmi komoly de azért Totó néha elfáradhat.
Gyorsan megírtam a házit, összeraktam a táskámat és vettem magamhoz jutalmat. Sajnos elfogyott a sajt így maradt a száraztáp. Közben hazajött mostohaapám. Itt kezdődött a SOKK.
Kiderült hoyg az ajtó valamiért nem volt rendesen becsukva és  igaz hogy csak két órát volt ez így és mostohaapám sem volt messze. Mondta hogy maikor bejött az ajtó nyitva. Totó ak osarában hUnor meg össze-vissza randalírozik. Megjegyzem sosem volt még hogy nyitva maradt az ajtó és többet nem is fog előfordulni. Hunor megevett egy-két pékárut, a reggeli maradékom, sajtot stiklettit az asztalról és egy cukorkát mait kibontott a csomagolásából. Hát mondom de tök jó....
Egy szobányi Hunor :D
Ezen felbuzdulva behívtam a kutyát, közben mostohaapám vágott kolbászt. Jöhetett a munka. Először átvettem a Hunorral az alap gyakorlatokat, aztán elkezdtem a pulton lévő kolbászt piszkálni és ha közeljött akkor messzebb tereltem. Egy idő után már kicsit lejjebb a kenyeres ládára is tettem kolbászt és meszsebb mentem végül pedig egy egész tál kolbász volt a földön úgy hogy a kutya engem nézett. Ha leesett egy darabka volt hogy éppen hogycsak rápillantott. Ha ott voltam a pultnál csak egy bizonyos távolságig jött oda. Remélem ha ezt folytatom akkor nem lesz több lopkodás.  De büszke voltam rá hogy most szépen viselkedett. A végső feladat az volt hogy kiküldtem a bezárt teraszra és becsuktam az ajtót de nyitott állásban hagytam. Ha kopogott kinyitottam, rászóltam és hátrébb tereltem. Amikor egy ideje nem kopogott beengedtem és bementünk a szobámba tv-zni. Feküdt így feküdt úgy, keresztbetett lábakkal mint valami arisztokrata. Ha errébb ültem úgy helyezkedett hogy elérjem. Miután egy fél vagy egy órát pihent kiküldtem és ki is jött szépen nem úgy mint máskor mikor nincs nálam jutalom. Egyszerüen nyillik az ajtó és elhúz valamelyik szobába. Most kijött szépen bár volt nálam jutalom sajnos. De azért imádom Hunorkát.
Totó: minden este bent hawai.... olyan tényleg mint egy radiátor jó melette feküdne mert olyan jó kis meleg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése