2010. november 11., csütörtök

Apport 3

A mai blogot egy érdekes jelenettel kezdeném: jövünk haza kocsival szembe pedig vágtázik egy kutya. Anyám a reflektort felkapcsolja: Totó vágátzik nagy vidáman szembe velünk. Kinyitjuk az ajtót és mondjuk neki: gyere Totó. Mindn gondolkodás nélkül beugrott a kocsiba és hazavittük. kiderült hogy azért volt kint mert mostohaapám is akkor jött haza. Hunor nem ment ki ami jópont.
Tanultam már amennyire majd behívtam Hunort. Máma tényleg szépen engedte a lábtörölgetést.
Aztán átvettük az alap dolgainkat. A kerül, forog megy szépen. A fekszik messziről is persze, marad is megy, a szemkontaktus is szóval minden. jöhetett az apport. Először a kezemben volt a toll majd a földön. Most már elvártam hogy közelebb tegye hozzám sőt gyakorlás végére már nem fekve rakosgatta nekem a tolat hanem messzebb tettem és odarakta nekem. Ott abba is hagytam a csúcsponton.
Aztán volt sipolós autó, belefeküdt majdnem az ölembe, a vállamon volt a feje és jaj olyan édi volt. Már jó magas. Váá imádom. Még mindig képtelen vagyok elhinni hogy ő az enyém. Annyira hihetetlen és már fél éves lesz ebben a hónapban!
Egyébként tegnap nem gyakoroltam Totóval.

Nyári kép: Totó a bokorban :D
 No itt a mai Totó blog.
Először is folytattuk a szemkontaktust ami kábéra ugyanannyira megy mint a multkor. Aztán a több itrükköt gyakoroltuk közben egyszer-egyszer a szemkontaktussal. Minden szépen megy főleg az integetés mai mellesleg a félévi klippemben is benne lesz. Amit médiára csinálok. csak egy kis jelenet de nagyon édi lesz. Már messziről is nagyon szépen megcsinálja és úgy is hogy legugolok lassan szóra is megy.
Aztán amoylan élelemmegtagadást vettük át. Letettem a földre egy adag jutfalt és nem ehette meg. Közben leültettem, lefektettem, forog satöbö és utánan megehette. Kicsit kinzásnak érzem de hát a végén úgy is megkapja. Szóval Totónál is bevállik a klikker a kezdeti félelmek ellenére egyre jobb. Büszke vagyok rá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése