2010. november 8., hétfő

99% completed


Hanyatt fekvés
Reggel esett az eső. Már megint. Húú de ki nem állhatok. Szerencsére Hunornak volt annyi esze hogy nem áztatta agyon magát.
Sajnos nem volt ez másképp akkor sem mikor hazajöttünk. Nos a tanulásban nem a szorgalmamról vagyok híres...inkább gyakorlok ak utyákkal ami sajnos eléggé meglátszi kaz eredményeimen. Tanulnom kéne.... Nah de kezdjük azt amiről ez a blog végülis szól XD.
Hunorkának vágtam sajtot. Majd behívtam és a fürdőben megtöröltem a lábát amit egyre inkább hagy. De most kapott is jutalmat amiért okos volt. Aztán gyakoroltam vele. Először az alap dolgainkat. A marad igggen megy. Sőt most a forog is volt vagy négy vagy öt kör. Egyzser-kétszer még igazán gyorsan is, jó technikával. Aztán kiraktam a szobám közepére a széket ami az eddigi legnagyobb tárgy amit meg kellett eddig kerülnie. Nagy meglepetésemre, mikor már tudta hoyg azt kell megkerülnie, nagyon szépen megcsinálta sőt már messzebbre is mehettem. Már amenyire a szobám méretei hagyták. Még egy nagyon picit csiszolunk rajta dem ár gyakorlatilag késznek tekinthetjük. Holnap elkezdem vele az élelemmegtagadást. Ami nálam azt jelenti hogy a földön vagy bárhol lévő jutalomfalatot csak akkor eheti meg ha azt mondom tiéd. Valószínüleg ezt kezdem el de még nem 100%
Aztán amikor befejeztük lefeküdt velem szemben és nézett XD. Aztán rágott egy kicsit a játékán, aszisztáltunk anyám vacsijánál, hanyatt aludt a szobámban, nem engedtem közel a pulthoz amiről rendszeresen lop ha nem figyelek. A kis sunyi kihasználja az adottságait.
Majd több mint 1 óra ofglalkozás után Hunor kiment Totó bejött. Meglett mostva a lába majd gyakoroltam vele is. A klikkerezést gyakoroltuk meg az integetést ami már nagyon cukin megy. Az elöbbinél szerintem nagyon jó úton haladunk. Aztán kitettem egy könyvet mai ugye az első lépés a kézenjárásnál. Ami zat ilelti gyakorlatilag kétzser iskerült ráléptetnem fél hátsó lábbal a könyvre fél másodpercre ami nem túl szép eredmény. Még próbálkozom dek özben keresek trükköt amit még megtaníthatnék neki.
Az elmúlt 2 napban lakik nálam egy légy. A Totónak kiadtam a parancsot hülyeségből és lekezdte a legyet kergetni. Tök aranyos ahogy leseget majd a levegőbe csattogtat XD.
Szóval elvagyunk :D

Láb és láb XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése