2010. november 12., péntek

Fényképezhetőségre 4-es

A klikker és Hunor kifordult füllel :D
Huh hát hol is kedzjem. A blogom Én része az hogy ovltam két oszt társammal zenesuliba. Az egyik "Géza" /DóriXD/ rendkívül jól hegedül. Megnéztük a zenekari próbáját is és zaon gondolkodtam ez biztos tetszene a Hunornak. Azért ez már beteges. Aztán voltam fodrásznál ahol egyébként 3 kuyta van és az egyik /Fickó/ kábé ugyanannyi idős mint Hunor. Ő egy kis foxi aki imád ugrálni és elég domináns megnyilvánulásai vannak a többi kutyával de semmiképpen sme agreszsív viszont hiperaktív XD.
Hazaérvén minden kutya ki volt engedve, gondolom mostohaapám engedte ki őket. Próbálunk bejutni hogy felzárjuk a Totót a teraszra hát nem kiszökik 2 másikkal? Nagy megelepésemre Hunor ott állt elöttem és nem ment ki. Jááá imádom. Aztán a többi is hamar visszakeveredett.
Lepakoltam, ettem és vágtam jutalomfalatnak való parizert. Minden alapot átvettünk és hát a forog az már tök gyors, a körül is jobban ment bár csak egyszer gyakoroltattam vele. Aztán jöhetett az apport. Mivel a tolalt már majdnem elém tette áttértem az egyik játékára amivel addig eljutottunk hogy felemeli de rájöttem hogy semmit nem tart meg huzamosabb ideig. felemeli de nem tartja meg ezért fájó szívvel úgy döntöttem parkoló pályára állítom ezt a feladatot, hátha késöbb az agya jobban fejlett lesz ehhez. Lehet hogy elhamarkodott döntésnek tűnik de én így döntöttem. Az az igaszság hogy a tervek szerint a pacsi jönne a trükkök közt. Még nem tudom hogy az lesz-e vagy valami más. Hát majd meglátom.
A "kis" rénszarvas
Aztán TV-ztünk. Csodálatos kuytadoki ismétlés ment és hirtelen ötlettől vezérelve odaraktam a Hunor elé a klikkert, hogy lefotózzam vele. Volt még egy kicsi jutfal és azzal nagyon szépen sikerült lefotóznom. Aztán ismét hirtelen ötlettel a fejére tettem az agancsot mait a karácsonyi fotózásra vettünk, mondom megnézem mennyire jó rá. Feltettem és egyáltalán nem bánta. Elővettem ismét a fényépezőt és sikerült több képet is csinálnom róla. Persze utánna levettem és kapott egy nagy adag simit de örülök hogy fejlődik ilyen téren is :)
Totóval is fogok gyakorolni persze azt hiszem elkezdem az érintet amig van parizer. Az egy kézzelfoghatóbb dolog amit meg tudok neki tanítani.
Remélem egyébként hogy hunor Totó nyomdokaiba lép fotózás terén, bár az én "kis" agaram elég nagy és talán kevesebb a lehetőség vele.
Megmértem a marmagasságát mai immáron már 64 cm :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése