2010. november 9., kedd

Apport itt szemkontaktus ott

Ma reggel szép idő volt ám délutánra eléggé elromlott. Miután megtanultam és közben egy kicsit edzettem a szobabiciklin az új jutalomfalatot felszeleteltem. dm-es a legolcsóbb az a lényeg hogy hosszúkás ami az apporthoz kell. Meg elővettem egy olyat amit épen hagytam.
Hunor ma már nagyon szépen hagyta hogy megtöröljem az első lábait és az egyik hátsót. A másik hátsót még nem annyira engedte de haladunk.
Először megnéztem mennyire érdekli a gyakorlatilag szagtalan enyhén kemény jutalom és kellemesen csalódtam mert tetszett neki. Először átvettem vele a dolgokat amik szépen mennek. A kerülnél már a tornazsákom is megkerüli akár messzebbről irányítva is, forognál többet csinál és viszonylag gyorsan aminek örülök mert a Totót nehéz volt arra megtanítani hogy egyszerre több piruettet csináljon de emlékszem ez volt az első igazi trükk amit megtanítottam neki ráadásul a saját sütnivalómból mindenféle youtube-s vidi nélkül. Nah de visszatérve ma még próbára tettem ezeken kívül a türelmét is. Lefektettem, marad és az ajtóban álltam nézelődtem, lestem az órát. A legtöbb egyhuzamos helyben maradás anélkül hogy kiejtettem volna többször a maradot az háromnegyed perc volt. Ismételéssel több is lett volna de ez már szép teljesítmény egy kölyöktől szerintem.
Aztán leültem a szőnyegre ő elöttem állt. Elővedtem az egészben lévő jutalmat és elkedztem azt ha ráharap akkor klikk és jutalom. Szépen haladtunk csak közben elfelejtettem mi van a videóban de végülis nem hibáztam. A jutalmat egyre közelebb és közelebb tettem a földhöz. Sikerült leég oskáig nem hagyni hogy megegye de aztán elérte a végzet XD. A második egészben lévő jutalommal eljutottunk addig hogy -amikor feküdt - a lábai egyik feléről áttedte a hozzám eső felére a jutalmat aminek nagyon örültem. Szóval haladunk ezzel is.
Utánna tévéztünk, ő aludt többnyire a feje az ölemben volt vagy legalább is hozzám ért. Jól elvolt :D. Aztán én szőrös szívü ki kelett küldjem az esőbe de okos volt és egyből spurizott a házához.

Amint kiküldtem Hunort Totó beslisszant az ajtónyilláson. Nem volt szívem kiküldeni mert csuron víz volt. Megtöröltem majd felmarkoltam egy adag kaját a nagyokéból mert Totókának az is megfelel azt is zsereti mint jutalom. Majd leültem az ágyam zséllére, velem szemben ak uyta és próbáltam kivárni amig a szemembe néz de túlzottan is jutalomfalat központu ezért elekdztem fütyülni cifrázva.. Arra egyből a szemembe nézett. Egyre hosszab időközökig tartotta sőt még oylan aranyosan el is fordította fejét hogy elolvadtam olyan aranyos volt. Azt hittem Totónak 1000-szer nehezebb lesz ez a szemkontaktus dolog de megint csak tévedtem. Ráadásul a klikekrezés is hamar meghozta a várt eredményt.
Egyébként most hogy klikerezünk, szemkontaktus egész máshogy vislekedik. Nem tudnál elmondani miben de jobban. Plusz ma egy kicsit gyakoroltam a falkavezérséget vele szemben. Például a fürőből kijövet. Addig küldtem viszsa és csitteltem le amig nyugodt nem lett és le nem ült. Aztán szépen megvárta míg én kimegyek és engedélyt nem adok rá hogy kijöhessen. A másik az volt hogy a játékra nagyon ráindult és elvettem tőle majd csak kakor adtam viszsa amikor nyugodt nem lett. Utánna pedig amint nyultam a játék felé ott hagyta amit még sosem csinált!! Aztán megállt elöttem és nézett...a szemembe. Szóval Totóka villámléptekkel halad aminek nagyon örülök. Jah és az integetést képesrapla valóan tudja xD
Közben gyüjtögetem az ötleteket a karácsonyi fotózáshoz. Főleg Totóéhoz de megpróbálok valami ünnepit a Hunorról is :D. Addig gyakoroljuk a maradot és megpróbáljuk közben az apportott. Szurkoljatok.
Majd lefelejtettem: Totó jelenleg is a leterített ágyamon szunyókál ott ahol a párnám van de nem a párnán. Olyan aranyos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése