2010. november 24., szerda

Hunor ma fél éves

Igen igen! Hunor ma töltötte be a 6 hónapos kort. Ennek örömére új dizájt fabrikáltam a honlapjára: www.gportal.hu/hunoragar
Egyébként ma is gyakoroltam vele és ma is egy tyúklépéssel jobban megy az áll. Az alap odlgok pedig szokás szerint tökéletesek.
Gyakorlás után Csodálatos kuytadokit néztünk ezerrel Hunor is. Aztán volt hogy arébb ültem és nem simogattam. Mit kinlódott hogy ne keljen felállnia de simogatási távolságban legyen XD. Öszsevissza kavaroktak a lábai és nyújtozkodott a fejével felém a drága. Élvezi ha kényesztetik.
Újabb dologra jöttem rá! Hunor szőrét tök jó visszafelé simogatni. De csak lágyan nem beleturva. Mert vannak iylen hosszabb szörszálai és azok tök jó tapintásuak. Hunor szőre eleve oylan mint egy pelyhes bunda XD.
Szóval megvagyunk asténként egy geész szobányi Hunorral akit most már TV függőnek mondhatunk. És mi a helyzet a lábmosással? Ma gyönyörüen hagyta még megtörölni is...az első lábait. A hátsó lábait rázogatja meg emelgeti ha viz éri tisztára mint Totó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése