2010. november 3., szerda

Gyönyörü Hunor


Gyönyörüségem :D

Tegnap megint kimentünk kocsival a hegyre. Gyakoroltam egy kicsit és fel vettem még pár dolgot. Hunor olyan cukin csinálja a forogot bár ő dönti el hogy mekkora kört ír le XD. Változó de élvezi, már csak egy kicsit fel kell pörgetnem. No meg hogy ne csak eggyet csináljon. Egyébként midnen más jól megy. Távolról is le  tudom fektetni, márcsak a felülést kell távolról. A maradnál végre körbe tudtam járni anélkül hogy felkelt volna.
Aztán elindultunk megint hazafelé. Egy kicit hosszabb úton mentünk de többnyire ugyanaz vot az útvonal csak az elején nem.  Nagyon érdeklődő volt és szinte mindig a földön volt az orra. A Biotájháznál észrevette a lovakat és hogy za egyik puli kint futkos. Nem volt semmi nem akart odarántani vagy ilyesmik, de olyan gyönyörüen megállt hogy valami eszméletlen! Többször is, még jó hoyg elöl volt a fényképezőm. Ahol jobb volt a háttér ott leültettem és fotózgattam. Lettek jók de többnyire csak a második próbákozásra. Meg kell szoknia a fotózást épp úgy ahogy azt a Totó tette aki egyébként egy nagyon jó fotóalany.
Fotózás :)
Többször vettem rövidebbpórázra és más helyeken mint tegnap. Ismét csak nagyon kevés korrigálás kelett. Hszsúpórázon most többször ovlt hogy eltávolodott de akkor megálltam, magamhoz hívtam és jött is mint a kisangyal.
A faluba egyre jobban közömbös a keritéseknél ugató kutyákra. Bár az utcánkba van egy aki majdnem kidöni a kerítést. Nagyon brutál. Szinte száz százalék hogy nem vitték kutyák közé,vagy sétálni. Ami nem túl jó. Az autóktól még mindig fél a Hunor. Bár mostanába azt csinálom, ha jön egy autó, félreállok és leültetem meg adok neki jutalomfalatot. Talán így nem fog ennyire rettegni tőlük. Bár nem baj ha egy kis félelem marad benne. Hazaérve átfésülgettem. Egész szépen türte csak volt hogy nem bírt megállni de élvezte. A  régi szőrhiányos részaire kezd ránőni a szőr. Ezek olyan "sebek" amiket nem nálunk szerzett. De kezdenek rendbejönni.
Aztán játszottunk egy kicsit, az egész falka XD. Rongyal, ággal. Futkostak, ugattak, Bundi átvágtázott szegény Hunoron amit egyébként videón is sikerült megörökíteni. Szóval jó nap volt.
Gyöngyös nézés

Aztán 5 után elindultunk nagymamámhoz, de közben bementünka tescoba. Vettünk egy agancsos fejpántot amit a Totónak szánok. De feltehtőleg a Bundi is meg lesz benne örökítve. Hunor nem ő még nem maradna nyugton ilyennel. Bár a bundiban is kételkedek. De a totó az biztos nyugton lesz max nem teszik neki. De persze kap jutalomfalatot.
Ami Hunort illeti más fotótémát szánok neki. Elvileg a 7,5 kilós Pro Palnhoz ajándékba adnak ilyen lótakaró kialakításu kutyakabátot. A fressiba van az akció és A kuyta címü újságban van hozzá kupon. Remélem sikerül beszerezni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése