2010. november 14., vasárnap

A "kis" modell

Ma is milyen szép idő volt! Imádom, és örülök hogy itthon maradtam és nem mentem nagymamámékhoz. Ma a hegyre mentünk el sétálni. Először is kocsival kimentünk aztán a pincénél voltunk egy keveset. Persze megint Hunor, Bundi párost sétáltattuk. De nem kell aggódni Totókát tegnap még kivitte anyukám amikor ő kiment a hegyre szóval Totó is mozgott.
Nah szóval. Elindultunk sétálni. Úgy döntöttünk egyh osszabb útvonalon megyünk de közben ak ilátónál megálltunk. Felmentünk és flefelé még nem is volt baj Hunorral. De lefelé....alig akart alindulni a lépcsőn. a bundiék meg már leértek. Mondtam anyámnak hogy hozza viszsa kicsit a Bundit hogy lássa a Hunor. Én lejjebb léptem a lépcsőn és akkor óvatosna elindult lefel és onnatól jött szépen. Persze kapott jutfalt a fordulóban is és lent is.
Mentünk tovább. Az erdő elött találkoztunk két kutyát sétáltató emberrel. Egy francia bulldog volt és egy puli szerü kutyus. Ez utóbbi még olyan kölyökforma volt de midnegyiket rövidpórázra fogták amíg elmentünk mellettük. A kisebbik meg elkezdett sipákolni. Hunor nem tudta most mit kezdjen ezzel a hangel de aztán eltávolodtak és jött normálisan. Dombnak lefelé felvette a "vakvezetőkutyás tempóját" és jó völt vele jönni. Közben egyébként volt hogy hosszú pórázra engedtem és nem is távolodott el teljesen. Jah: flexivel vittem.

Aztán az egyik pincénél kint volt anyám egyik ismerőse aztán ott megáltunk beszélgetni, anyám elengedte a Bundit. Hunorka meg beleült az ölembe...mert hát azt hiszi hogy ő egy Totó méretü kis öleb. Aztán az első lábait a térdemre tette. Amikor le akartam tenni ak uyta meg összeesett annyira rám volt támaszkodva :D. Aztán beült elém és ott akkor már jó volt. Nem támaszkodott rám. Aztán anyám megfogta a Bundit és mentünk tovább. Lent a hegy alatti köves úton kocogtam egy kicsit Hunorral. Hoszsú pórázra ovlt engedve de ott ügetett mellettem néha rám nézve. Szép volt, tempós és egyszerüen jó. Aztán megálltunk bevárni Bundiékat. Megyünk tovább és a Hunor valamit nagyon néz az egyik fán. Mondom biztos csak valami levél. Aztán amikor több méter után is azt az egy fát bámulta én is jobban megnéztem és nagyon meglepődtem. Egy mókust nézett. Hogy kiszúrta...hát nem véletlenül agár :D. Tök cuki volt a mókus anyám alig vette észre úgy beleolvadt az ágak közé de ha a szemével megtalálta az ember akkor már jól kivehető volt. Oké...mentünk tovább felmentünk az egyik ismerősünk pincéje melett. Megálltunk megint beszélgetni, Bundi megette a kitett macskakaját, Hunor meg elterült mint hortobágyon a furulyaszó. Nah aztán kér mézet és én meg úgy döntöttem a további kis szakaszon egyedül viszem a két kutyát. Hunro jobb oldalt bundi bal oldalt, mert egyik oldalon nem volt jó. Meglepő módon Bundi sem húzott a fenébe el, de hát már le ovlt fáradva így érthető. Hunort meg kellett néhányszor korrigálni. Nem fáradt el eléggé, vagy csak gyorsabb akart lenni a falkatársánál.
Megint voltunk egy kicsit a pincénknél. Anyám lefotózott engem meg a Hunort hogy legyen friss kép aztán meg én egyedül próbálkoztam az agarammal. Volt még nálam pár jutfal és meglepetésemre ülve, fekve sőt még állva is mozdulatlan marad és még a kamerába is nézett nem pedig a jutalomra. Hát most érdemel egy 5.-öst. Jó sok képet csináltam róla. Örültem hogy ilyen okos volt. Aztán hazamentünk és Totó vérig sértetten hörgött XD. De bejött és kapott egy kis simit no meg ropit és megbékélt. De kitettük mert külömben megint éjjel tutul.
Jó hétvége volt, az egyik legjobb. Sőt majd elfeljetettem mondani délelött megnéztük A kutyakomédia címü filmet. Ez nem az amelyiket most játszották a moziba ez egy '99-es film. A főszereplő kutya egy kopó, de van benne Parson russel, Briard, Bulldog, Poodle, és a főszereplő "szerelme" egy basett hound. Rajtuk kívül van még benne egy csodálatosan szép róka és két ló. Az álaltok nem bezsélnek de kicsit oylan mintha még is megértenék őket az emberek. Nagyon jó kis film :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése