2010. november 6., szombat

Hunor nagy sikere

Ma jó kis napunk volt.
Gyakoroltam a Hunorral kint az udvaron. Minden szépen megy. A került néha lerövidíti egy ugrással de van hogy nem is kell rávezetni.
Totónak minden szépen megy. Távolról lefeküdt kushadósan a került akadállyal eggyütt is megcsinálta.  Elkedztem beklikkelni. Már nem fél tőle. Az integetést is már megcsinálja pedig csak tegnap kezdtem el vele. Találtam egy vidit amin megmutatják hogyan lehet megatnítani kézen járni a kutyát. Majd megpróbálom Totóval de nem fűzök túl nagy reményeket hozzá. Egyébként tényleg minden nagyon szépen megy neki. Le a kalappal.
Aztán Hunorral és Bundival, anyámmal elmentünk sétálni az új víztározóhoz. Hunor szépen sétálta mindenhogyan. Hosszú pórázon is és röviden is. Sok kutyát sétáltattak. Hunor eljátszott egy kis szamojéddel, kis goldennel. Láttunk francia, angol bulldogot. Malioist, kölyök Dán dogot, tacsit, keverékeket, agreszsív Goldent, németjuhászt éééééés egy Magyar agarat!! Gyönyörü volt. Bezsélgettünk a gazdájával és mondta hogy sípra is csak nehezen lehet behívni. Másfél éves volt. Törzskönyves. Volt már próba futáson is. Állítólag lehetne Hunornak B törzskönyv viszont nem tudom akarok-e. Majd végigondolom hogy akarom-e versenyeztetni meg rnedes kiállításra járni mert agilityhez nem kell törzskönyv. Majd meglátjuk.
Jó kis séta volt tetszett az a sok kutya. Naggyából mindegyik barátságos volt. Nah meg Hunornak nagy sikere volt. Midnenki mondta hogy milyen szép, okos, jó neve van. Nagyon örültem ennek. Bundika is szépen viselkedett.
Hazajöttünk majd anyukám kiment a Totóval sétálni a hegyre szóval ő is megkapta a napi mozgását. :D
Jah egyébként ott a víztározónál lesz strand is. Remélem kutyát is lehet majd úsztatni mert nagyon jó lenne.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Hunorhoz. Jó nektek hogy arrafele ennyien sétáltatnak kutyát . A "kezen" állásos trükkhöz sok sikert, énis elkezdtem Mollyval, de nagyon lassan haladunk(miatam),mert nemakarom elsietni/megeröltetni.
    ( Az apportos videót meg köszi )

    VálaszTörlés
  2. Köszi anna én is örülök hoyg iylen kutyasétáltató paradicsom lett ott XD. Én nem tudom miylen sebességgel fogok haladni dem odnom nem fűzök túl nagy reményeket. Nektek is sok sikert.

    VálaszTörlés