2010. december 1., szerda

Hó, hó és mégtöbb hó

Kábé 2 percig így állt XD
Hát amilyen csodálatos itt a táj az valami fantasztikus. Egész nap esett a hó bár közben volt havas eső is. de kezdjük a csodálatos reggelemmel amikor is Totó ébresztett. Mintha tudná mit kell csinálni, anyám beengedi, felugrik az ágyra és agyon vissza nyalogat XD. Imádok így ébredni.
Hunorka kétszer benyitott de egyszer sem ment be mert időben rászóltam. Aranka viszont besumákolt...sőt volt hogy Ő nyitotta ki az ajtót :S.
Suliba nem volt semmi említésre méltó.
Hazajöttünk 40 km/h-val az egész 11 km-s úton. Nagyon havas volt. Sőt péntekre még többet mondanak. Ettől függetlenül még elég időbe hazaértünk és egyből kaptam a fényképezőgépet és kismentem fotózgatni. Lettek nagyon édi, vagy éppen nagyon mozgalmas képek. Ez utóbbi alatt a homályos képeket értem. Bár lettek jó értelemben homályosak is sőt vakuval néha úgy néz ki a Totó meg a Hunor a sátán kutyái vagy legalább is világít a szemük mint valami démonoknak XD. A lényeg hogy már nagyon élvezi a havat.
Nah de aztán kezdtek lefagyni az újjaim így bejöttem a házba. Összepakoltam, tanultam a holnapi töridogára és behívtam Hunort és Totót. Előkészítettem a jutfalt végre volt egy kis parizer is. Totóval végül nem foglalkoztam mert ő anyám szobabiciklizésénél aszisztált.

Havas orru
Tehát Hunorral gyakoroltam. Minden szépen ment és látszik hogy a parizert jobban értékeli. Az áll már messzebbről is egyre jobban és jobban ment. Főleg ha nem látta a jutalomfalatot. Ezt sikernek könyvelem el. Holnap még nem veszsük a pacsit de holnap után szeretném elkezdeni.
Gyakorlás után feküdtünk, majdnem elaludtam, simogattam és sajnos ma már nem annyira érdekelte a zokni. Hát az biztos hoyg nem a legjátékosabb kölyök de a nyugodtságát is szeretem.
Szombaton fotózás, vasárnap bécsbe megyek és hétfőn lesz a honlapon új dizi és remélhetőleg ide is sikerül valamit alkotnom :)



Hunor ugrik XD

Mozgalmas kép

Édes :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése