2010. november 17., szerda

Új nyakörv

Hunor az új nyakörvében
Már a 80. bejegyzés! Mintha csak most kezdtem volna el írni Hunor életének szinte minden mozzanatát. Nem gondoltam volna hogy valaha ilyen gyakorisággal fogok blogot írni. Akik olvassák azoknak pedig 1000000 köszönet.
Kezdjük is hát a mai történéseket. Reggel közli velem anyám hogy a hUnor kilökte a kezéből a tápostálat. Hát mondom marha jó.... /vacsinál nem ovlt semmi probléma ilyen téren/
Megint kaptam Totó szerencsepuszit ami meghozta a szerencsémet. Németből 2-est kaptam nem 1-est ahogy azt vártam. Fizikából pedig a dolgozatba elég sok mindent tudtam. Reméljük az is jó lesz hála a csodálatos Totónak.
Délután amikor hazajöttünk Totó felkarol a többi kifut a kapun Hunorral egyetemben. Ha nem zsákutcába laknánk már nme lennének kutyáink :S. Nah de a jó hír hogy Hunor a falka élén tért viszsa alig 1 perc alatt a kábé 3. hívásra. Köszönöm drágám.
Összepakolgattam a cuccaim, tanultam és vágtam sajtot meg tettem el száraztápot. Eklővettem egy kis adag kolbászt amit becsomagoltam egy papírdarabra, hogyha leejtem a szőnyegre az ne legyen zsíros tőle.
Nos először végiggyakoroltunk mindent és a forogot már alig mutattam és megcsinálta tök nagy lelkesedéssel. Egyébkéntm idnen más megy. Sőt! A maranál kimentem a zsobából el a konyha másik feléig és vissza és ott maradt a drága (L). Aztán jöhetett a kolbászos Hagyod. Először csak letettem és úgy mondtam neki a parancsot. Aztán leejtettem. Nem igazán érdekelte. Ami jó. Aztán párszor leejtetem még és térhettünk a jutalomfalat véletlen leesésére a földön. Hát az első kettő sajtdarabkát megette de aztán már nem is nagyon kelett szólnom, tudta hoyg zat most nem eheti meg. Ez egy elég életszerü helyzetet szimulál hisz az embernek bármikor leeshet valami a kezéből és nem jó ha a kutya megeszi vagy elviszi. Utánna még egy-két alap dolog és a tanulós részt befejeztük.
Még mielött haza jöttünk volna. Elmentünk a szombathely Centerhez. Ott bementünk a Müllerbe meg az Euro family-be ahol körömlakkot vettem. Meglepetésemre a kutyás részlegen olyat találtam amire itt nem számítottam. Kendős nyakörv. Vékony ugyan de nagyon jól néz ki. Majd duplán teszem a másikkal. Itt 300 forint volt ami nagyon megérte hisz a fressibe a fele ekkor kétszer ennyibe kerül. Sőt még jó is lett a kutyának. Mert gyakorlás elején feltettem, hogy szokja.
Gyakorlás végén átmentünk anyukám szobájába mert ott jobbak a fényviszonyok, és fotózgattam az új nyakörvével Hunort. Nagyon nagyon nagyon jól fotózható volt. Még a fejét sem mozgatta. Többnyire a kamerába nézett de jutfallal meg lehetett mutatni neki, hogy merre nézzen. Jaj de örültem és miylen büszke vagyok rá hogy ilyen jól lehet fotózni. Aztán simiztem, kitalálta melyik kezemben van a kaja és még egyszer a Hagyod-ot a konyhán tésztával gyakoroltuk. Majd azzal ki is küldtem. Nos sjanso szóra nem mindig megyk i akármennyire is határozott vagyok..terelni kell XD.
Mindig azt hiszem ha valami hüyleséget csinál, hogy csak ő csinálhat ilyet és csak nekem vannak iylen gondjaim, de aztán eszembe jut hogy másoknak is voltak/vannak gondjaik és van kainek nem is kölyökkel. Hunor egy lüke kölök nem várhatom el hogy glóriával a feje fölött futkozzon mert 1: röhejes lenne 2: a többiek leszednék.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jól áll neki a nyakörv. *-* :)
    énis gondolkoztam rajta, de szerintem az kb. 10 perc alatt tiszta kosz lenne. :DD

    VálaszTörlés
  2. XD molly nak is ilyen nyakorve van pirosban >< (=

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. de Mollynak nincs rajta kendő.. :DD

    VálaszTörlés