2010. november 5., péntek

Újra itthon / Extrém aranyos képek :D

10 pont a kinézetre
Igen,igen újra itthon vagyok és boldogítom anyámat és a kutyákat. Amikor megjöttünk Hunor magán kívül volt.  Futkozott majd elszállt úgy csóválta a farkát. Totó pedig szokás szerint nem bírt négy lábbal a földön maradni. Bundival éppen hogy csak megúsztam egy totális ütközést, mert nem működött a fékrendszere xD.
Aztán amikor kipakoltunk meg átöltöztem vágtam sajtot és behívtam a Hunort. örömmel állapítottam meg hogy minden szépen megy és a Forogot is fel tudtam pörgetni. A marad megy és a távolról fektetés is okés volt. Az érint és szemkontaktus a szokásos jó formában.
Újdonság! Elkezdtünk egy új trükköt a került tanulni. Először párna körül próbáltam de miután rndszeresen átlépte az iskolatáskám körül próbálkoztam vele és meglepően elég hamar rájött mit akarok tőle. Persze még azért kell a rávezetés de csak félig. Hogy miért pont a kerül? Az apporthoz most nincs megfelelő jutalomfalatom /találtam egy jó youtubos videót maibe az apport könnyü megtanítása van. Az lesz a következő amit tanulunk./ másodszor pedig a kerül az elég hasznos szerintem. Például hordókerülés. Ami geyébként lovas sport de vannak akik kutyával űzzik, vagy az egyik ebathlon játék amiben nagyon nagyon nagy haszna van ennek a trükknek. A tanítása sem különösebben nehéz főleg ha a kutya tudja a körbét vagy a forogot.
Ezt a profilt is le kell fotózni

Ugye meséltem hogy van A kutya címü újságba kupon amin pro plan kajához van kutyakabát. Hát a legnagyobb kuytakabát is két hónap múlva pici lett volna neki és nem vettünk. Helyette néztünk esőkabátot viszont hahoz meg kell a kutya és arra jutottam ez nem valami létfontosságu dolog. De azért jól állna a Hunornak. Aztán hagytam pár jutalomfalatot és találtam egy nagyon nagyon régi pólót ami nem is tudom miért van még mindig meg. Egyébként a szinösszeállítása frenetikus: lila és zöld. és garfieldos. Így hát adtam jutalomfalatot a hunornak és elöszsör ráhúztam a nyakára aztán a többi jutfallal meg a lábait is belebújtattam. Pont jó volt hisz tudott benne menni és éppen hogy fezsült egy kicsit a hátán egyébként meg lógot. Halálosan aranyos volt benne és nem is probálta akkor már leszedni magáról XD. Ráadásul kezd nyugton maradni amikor fotózom. Még egy kicsit csiszolunk rajta és olyan lesz mint a fő modellem a Totó.

Az én kezdő fotómodellem :D


1 megjegyzés: