2010. november 29., hétfő

Minnél több embert ismerek meg annál jobban szeretem a kutyámat!

Hát kezdjük a mai blogot.
A jó dolgokkal kezdeném mert aztán úgy is elég rossz lesz.
Nyah. Reggel Hunorka nem ugrált de vagy husszor zavartam ki met mindig benyitott a drágaság XD. Nah meg Aranka kajája fel volt téve a pultra mert nem ette meg erre állítólag Hunor beszabadult  és a pultról zabálta. Haláli lehetett, bár nem túl jó hogy még mindig lopkod :D. De most ebből nem csinálok nagy ügyet.
Ugrunk eggyet. Amikor hazaértünk Totó ölbe és Hunort hívtam magam után és szépen jött velem. Meg sem fordult a fejében a kifutás.
Bejött velünk a Totó a házba. Egyből lemostam a lábát és miután összeraktam a táskám a leselejtezett térdzoknimmal játszottunk. Lukas lett és a pár eggyik fele a totóé a másik a Hunoré lett. Hát Totót huzigáltam a konyha járólapján, lógott és gyakoroltam vele kivételesen nem jutalomfalatossan hanem játékosan. Meglepetésemre mindent megcsinált nagy élvezettel, bár kicsit furcsálta a jutalmazási stílust. Régebben megsértődött volna hogy nem kap kaját.
Aztán hazajött mostohaapám dúlva-fúlva hogy neki elege van a Hunorból merthogy kifut, a bolt elött megállította a forgalmat hogy ne üssék el a kutyát, meghogy többet nem megy el utánna őt nem érdekli ha elütik. Meghogy feltakarított és miért van ittbent a Totó. Hát irtózatosan kikeltem magamból. Kábé 10-szer kelett a Hunornak újra meg újra megtanítanom hogy nem mehet ki a kapun de mostohaapám mindig elcseszi. Paranoiás...szerinte a kutya azt várja hogy ő beszálljon a kocsiba és kifuthasson. Milyen érdekesh ogy nekem meg anyámnak nem fut ki. De árjöttem! Annyi negatív energiát közvetít a kutya felé hogy azért nem veszi komolyan.
Nah szóval behívtam a Hunort és nyomatékosan közöltem vele hogy FEL fogom törölni a sarat miután megmostam a kutya lábát.
Nagyon szépen hagyta már a lábmosást és még a törölgetést is. Aztán beküldtem a szobába amíg felmostam. Ezek után elég zaklatott voltam de amíg gyakoroltunk ezt nem mutattam. Midnen nagyon szépen pitt-pattul megy. Ma már állva is megcsinálta a maradot. Most csinálta először és meglepett hogy megértette. Az ülésből felállás szépen megyeget de messzíről még nem mert odajön hozzám. Bár így volt ez a fekvésből felülésnél is. Amit ma végre távolról is megcsinált. Haladunk haladunk! Aztán játszottunk a zoknijával és sokakl jobban érdekelte mint eddig bármelyik játéka. Közben az ereszdet gyakoroltuk és amikor legjobban játszott vele eltettem Anna tanácsára.
Utánna néztünk csodálatos kutyadokit. Irtó szar kedvem volt de akkor nem simogattam. Anyám eldöntötte hoyg tavasz helyett már most karácsonykor elköltözünk. Tehát feltehetőleg még nem lesz net ezért nem tudok olyan gyakran írni.
Visszatérve a címre ami egyébként főként mostohaapámra vonatkozik aki mindig elfelejti hogy az Aranka is volt ilyen. Nah a lényeg. A suliba is van pár olyan ember aki miatt igaz ez a mondás. Vannak kivételek főleg a kutyások bááár köztük is van egy-két kivétel. De összeségében az emberekben nagyon sokat lehet csalódni. A legtöbb kutya okosabb mint a legtöbb ember kai szembe jön veled az utcán...
Hogy jól fejezzük be: Hunro megzsokta a havat már nem zavarja és nagyon aranyos benne :)

3 megjegyzés:

  1. Jó a cím! Nekem ilyen kitűzőm van és hordom is! :DD
    és szerintem is igazad van. sajnos sok szörnyű ember van... :S
    ja és amit írtál, hogy ha legális lesz a kutyahúsakkor én is megyek veled!!

    VálaszTörlés
  2. Juj nekem is kell olyan kitűző!Okés. én is megyek, anyám is. Kutyástul. Ez valaminek a kezdete ha tényleg legális lesz akkor 1000% hogy megyünk!

    VálaszTörlés