2010. november 16., kedd

Hunor nagy ugrása

Vigyori, alvós Hunor
Hol is kezdjem? sosem tudom újjonnan. Nah mind.
Reggel mielött lementünk kaptam Totótól szerencsepuszit. Ennek van története. Régebben amikor kaput nyitottam mindig jött velem Totó és akkor mindig kaptam tőle puszit és amelyik napokon nem azon tuti hogy valami rossz dolog történt és így lettem szerenscepuszi függő bár már régen kértem reggel tőle. De viszonylag be is vált, föci nem lett olyan siralmas, kémiadogába olyanok ovltak amiket a függvénytáblázatból ki tudtunk nézni, elmaradt a tesi! Szal valamennyire bevállhat XD.
Nah de ugorjunk arra hogy miért ez a blog cím. Hát jövünk haza. Mostohaapám is épp akkor ért haza és Totó, Hunor a terazsra fel vannak zárva. Amint kinyitottuk a kaput Bundi, Aranka sprint ki és valamit kergettel egy kerítés mentén. Feltehetőleg a szomszéd kutyát :S. Nah al ényeg az hogy iután anyám bejárt becsuktam a kaput de a kiskapu nyitva volt hogy be tudjanak jönni a nagyok miután anyám visszahívta őket. És akkor....reng a terasz ajtaja egyszer csak körömkopogás. Hátralesek...Hunor kívül, ajtó csukva. Szóval kiugrott. Nagyon de nagyon nagyon remélem hoyg ebből nem csinál rendszert.De zaért örülök hoyg nem lett baja a lükedéknek. Majd figyelek rá hoyg ez ne következzen be még egyszer.
Bent öszseraktam a táskámat. Hát egyszer csak hallom kint kopog ak uytatányér...Hunor beslisszant. Ki akarom küldeni erre beszánkázik a zsobámba az íróasztal alá és "elfolyik" /A Totó zsokta zet csinálni amikro nem akarja hogy kivigyük...ez annyiból áll hogy a kutya úgy elhagyja magát és fel nem lehet venni mert öszsenő a kosarával/ szerencsére Hunor ezt még nem fejlesztette ki ennyire. Oké...kiküldöm Hunort Totó beslisszan, rakom ki Totót...Hunor megint bent és végül sikerült mind a kettőt kívül tartanom. Elég vicces volt.

Hunor és az autója
Nah ezek után próbáltam tanulni majd vágtam jutalom falatot.Behívtam Hunort ismét nem kellett lábattörölni hála az égnek.
Átvettük az alap dolgaink és a körül már messziről is ment kétszer. WII. Midnen egyéb szintén profin megy. A forog is nagyon aranyos és viszonylag jó tempóju. Aztán behoztam egy szelet száraz kenyeret és gyakoroltuk a hagyod-ot úgy hogy csak a földön volt. Kétszer ki kelett szednem a szájából a kenyeret de egy jól végrehajtott gyakorlat után jött a továbblépés. Felálltam és a fekvő Hunor mellé ejtettem a kenyeret. Első alkalmakkor még védenem kelett de aztán már al ábai közé is begurulhatott ős nem foglalkozott vele. Sőt véletlenül egy sajtdarabka is leesett, arra meg rá se hederített. Vá tök büszke vagyok rá.
Gyakorlás végeztével simogattam egy kicsit a szobámban aztán átmentünk a másik szobába anyámat terrorizálni. Kényesztettük Hunort majd kipucoltuk a fülét ami eléggé koszos volt, már itt volt az ideje egy nagytakarításnak. Egész szépen türte. Volt még egy kis simi, az én szobámban is majd ki akart menni. Kiengedtem az udvarra egy kenyér kiséretében.
Valamikor volt nagy dübörgés kint. Kérdezem anyukám: mi volt ez?
- Hunor ugatta Arankát majd jött a Totó és leszedte Arankát a Hunorról.
Lefordítva: Hunor nem hagyta békén Arankát, jött a Totó és azt hitte Aranka bántja Hunort ezért ő Arankát szidta le XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése