2010. november 21., vasárnap

Visszaszámlálás

Hát újra itt vagyok. A hétvégén apámnál töltöttem ami bizonyos szempontból jó is de bizonyosból pedig rossz. Hogy miért? Jó mert Hunorban ülepednek a dolgok, rossz pedig mert nem tudok menni vele sétálni és gyakorolni sem ebben a két napban és nagyon tud hiányozni. Igen hozzám nőtt azóta amióta nálunk van.
Nos leforgattam a klippemet és 5. csapóra sikerült Totóval megcsináltatnom extrém aranyos módon az integetést amivel majd bővítem a trükkös vidijét.
De térjünk Hunorra. Nagyon örült nekem, miért is ne örült volna, egyébként hétvégén nem csinált smemi őrületes baromságot. Gyakoroltam is vele hisz végre volt saaajt. Ma elkezdtem neki a Áll!-t tanítani tehát hogy ülésből feláll. Kikisérleteztem hogy hogyan tanítom neki, már csak rögzíteni kell. Persze közben gyakoroljuk a hagyod-ot is de az már elég jól megy ahhoz hogy újjat kezdjek vele.
Utánna feküdtünk a szobámba majd anyám ágyába. Én, Totó, Anyám és Hunor. Békességben majdnem elaludtam. Hunor nyujtózott és pontosan akkora volt kinyujtott hátsó lábakkal és nyakkal mint én. Aztán én szörösszívü kitettem. Egyik felem szeretné ha feküdhetne ágyban egyik viszont nem. Eddig nem nagyon volt felengedve de azt fogom csinálni ha jól viselkedik és fekszik egy ideig az ágy elött akkor feljöhet.
+ Totó ekcémája nagyon kijött szegény hónajja és hátsó lábai nagyon hójagossak és pirossak. Nagyon fájhat neki. De bekentük, és kapott vitamint :S
A cikk címe visszaszámlálás. Hogy miért? pontosan 3 azaz három nap múlva lesz Hunor fél éves tehát pontosan három hónapja lesz nálunk. A honlapján új dizi várható és az ittenit is valószínüleg leváltom de más más stilusuak lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése