2010. november 7., vasárnap

Ugratás

Ma egy átlagos vasárnapi itthonlevős nap volt. Délelött szerkeztgettem a honlapot ebéd után meg kimentem gyakorolni az ebekkel. A nagyokat bezártam a kennelbe a Totót meg a teraszon hagytam mivel először Hunorral gyakoroltam. Sajt megint a jutalomfalat. Minden szépen ment. A kerül meg fúúú. Már majdnem profin. Egyre messzebb megyek a kerülendő tárgytól és egyre gyakrabban csinálja meg csak mutatással. Van hogy nem csinálja meg de a többségében igen. Bár még eléggé kell mutatnom de már nem vezetem rá. Sőt van hogy már üget. A forognál is ma gyorsabb volt. Hát nem siet el semmit :D. Aztán leültettem attam neki egy nagyobb adag jutfalt jelezvén hogy vége a gyakorlásnak és elmentem az "ugró akadály" elemeiért. Hunor végig ott ült ahol hagytam. Így mondtam neki a végén h marad klikk és jutfal. Kihazsnáltam a helyzetet.
Aztán helycsere. Hunor megy a teraszra Totó meg le. Már szépen szokja a klikkert és Hunor is figyelmesen követte azokat a dolgokat amiket a Totó már tud. Az integetés különösen jól csinálja már szóval ezt profinak tekinthetjük. Mivel régen ugratott ezért akartam ma vele egyett kettőt. Minden gond és éflelem nélkül megcsinálta aminek örültem de nem eröltettem addig amíg meg nem unja.
Aztán Hunor leenged és játszottam egyett csak kettőjükkel. A nagy futkosásban a Hunor többször átugrotta a felállított akadályt ha lehaladtunk mellette. Gyönyörüen nagyot ugratott mindenféle lécérintés nélkül. De azért nem kisérleteztem vele és kikerülgettem inkább messze az akadályt.
Aztán kiengedtem Bundit és próbálgattam őt is h hogy ugrik mert Bundi híres a zerge szerü ugrásáról. Majd egyszer levideózom. Gyakorlatilag a következő történik: Nagy izgatottsággal vezetem oda ak uytát kai csupán üget, majd megáll az akadály elött, ránéz majd rám, és helyből csont nélkül átugrattja és éppen hogy az akadály túloldalára érkezik le. Halálos xD.
Utánna amíg mostohaapám járt ki meg kint mászkerált beengedtem a Hunortk özben meg öltöztem és hál égnek nem kezdte el a ruháimat csócsálni. Tök okos volt úúúgy imádom.
Valószínüleg mai is mint midnen este Totóval eggyütt fogunk tévézni XD.
A képek: A minap "nosztalgiáztunk" a tavaly télről és ezért raktam be most ezeket a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése