2010. november 15., hétfő

Hagyod!

Hunor a lábamon TV-t néz a lába alatt a németkönyvemmel :D
Jaj istenem azt hittem ennek a napnak sosem lesz vége. De van mesélnivalóm a médiaóráról. Ugye kell egy ilyen félévi munkát beadni ami egy klipp. Van benne egy jelenet amin Totó integet. Médiatanárom: Totó kutya? Igazi?
-Igen
- Hogy fog integetni
- Meg van tanítva!
- Ez igen xD
utánan mondtam hogy még osk trükköt tud és lehet hogy befut a filmiparban :D.
Nah szóval.  Ezek után hazajöttünk, összepakoltam a táskám, olvastam majd vágtam jutfalt meg vettem magamhoz száraztápot. Behívtam Hunort és hál' égnek nem volt koszos a lába. Átvettem vele a odlgokat amik közül minden szépen ment.
Aztán letettem a szőnyegre egy darabka száraztápot és addig "védtem" amíg el nem nézett. Majd mondtam neki hogy Hagyod! klikk és jutfal. Aztán csak nőtt a száraztáp mennyisége a földön, egyre közelebb hozzá, majd egy két szelet sajt is. Aztán felmarkoltam. Kimentem és behoztam egy darab száraz kenyeret. Ismét nem ette meg. Aztán hátráltam, csak engem nézett. Végül kijutottunk ak onyhára haol mostohaapám olvasott mint zavaró tényező. Az adag megnőtt két száraz kenyérre és végül három darabka kolbászra a földön. Hát le a kalappal főleg hogy tökre el tudtam távolodni és még hátat is tudtam fordítani. Nagyon nagyon örültem. Aztán csináltattam vele még egy két feladatot így megmutatva mostohaapámnak hogy hogy fejlődik a drágaságom.
Hunor összekuporodva. Hogy fért el akkora helyen?
Visszamentünk a szobámba ahol kapott ismit majd ráfeküdt a lábamra, tévézett, lapozgatta a németkönyvemet amiből épp próbáltam tanulni amit végül hagyott is és még talán jobban is tudtam így. Miután letettem a németkönyvet elővettem a Lingert ezzel helyezkedve. Hunor is helyezkedett. Az íróasztal alá ment, elrendezte magának a rongyszőnyeget majd lekuporodott. Ismét furcsa érzés volt olvasni a könyvet. De kiolvastam és úúúh...hát egyi dieg nem kaptam levegőt. Aztán lefotóztam a Hunort ésm iután 3 hívásra nem válaszolt beindítottam a számítógépet. Sajnos ki kelett küldenem bár elég nehezen tápászkodott fel de kapott egy száraz kenyeret.
Szóval okos, szép, szőke és intelligens XD. Emelett szeretetreméltó, bújós, rámfekvős, tévénézős, cesar millan szerető, zeneimádó, lóbarát kutya aki szeret lopni és épp erről próbálom a Hagyod!-al leszoktatni.

1 megjegyzés:

  1. Mi is épp ezt kezdtük el tanulgatni pár hete. Mangóék elsőre levágták, hogy miről van szó, de kis huncutok. Gyakorláskor leejthetem a jutit, körbeszórhatom körülöttük a talajt, vagy rátehetem a tappancsukra, rá se pillantanak, mert tudják, hogy ez a feladat. Viszont amikor csak úgy napközben esik le melléjük valami kajadarab, ember legyen a talpán, aki gyorsabban felszedi, mint ők:D Úgyhogy dolgoznunk kell rajta még rendesen, sajnos Mangó egy élő porszívó:S

    VálaszTörlés