2010. október 3., vasárnap

Hunor a szőlőevő kutya

Mai nap második fele...jobban mondva ami a kuytasuli után történt:
Hazaértünk, Hunort betettem a helyére és egészen ebéd utánig aludt. Aztán kiült szép csönben a kennel ajtajához és várt. Kivételesen nem kezdett el vonyítani szóval mindenképpen plusz pont neki. Megkapta a kajáját aztán kimentem vele játszani. Zizy is jött.
Van egy játék amit a Gináék nem szeretnek annyira. Rákötöttem a fogantyúját a pórázra és huztam a földön. Hunor agár ösztönétől vezérelve egyből futni kezdtett utánna. Nagyon aranyosan toppogott hogy elkapja mert persze nem egyenes vonalon húztam. Hagytam hoyg megfoja és akkor meg úgy sétáltattam az udvarba. Majd odaadtam neki teljesen. Gina most úgy döntött hogy az akkor is az övé még ha nem is szereti. Elvette a Hunortól. Az agaram csak lesett és próbálta elvenni a Ginától. Lehet hogy a 8 éves Golden nem gyorsabb mint egy magyar agár de taktikája az van. Mindig úgy fordult, hogy hunor még véletlenül se tudja elvenni. Nagyon aranyosak voltak.
Aztán jött értünk anyukám nővére. Hunornak nagyon nem tetszett az autó ülése de hát elvolt miután 3 szor lefejelt mert persze hátul kelett vele utaznom XD.
Megérkeztünk akkor ott mászkáltunk, egy-két feladatsort csináltunk, leengedtem a pórázt hadd menjen, ha megindul még is meg tudom fogni. Hunor iskeresen lefutotta unokaöcsémet aki nagyon jó futó.
Mikor már elfáradtunk csatlakoztunk a szüretelőkhöz, bár a mi segitségünkre nem nagyon volt szükség. Hunor úgy ette mindenhonnan a szőlőt hogy csak na.
Bementünk enni de ki kelett küldeni aházból mert nem hagyta békén az aaztalt. Kint pedig jól el volt /van kerítés/ De egyszer kifutott ak iskapun /mostohaapám nem figyelt/ elindult de nem estem pánikba. Hívtam és jött is :D
Mikor végeztünk a kajálással bejöhetett és hol itt, hol ott feküdt végül a sarokülőn kötött ki. Nagyon aranyos volt. Először csak félig volt fent és úgy ladut félig aztán tlejesen felmászott és aludt szép nyugodtan.
Mindenki mondja hoyg miylen kis szeretetteljes és kedves kuyta amit nem cáfolok én sem meg. Tényleg nagyon bujós, nyugodt kutya bár tud hiper is lenni de többnyire tudja mikor minek van ott a helye.
Mikor hazajöttünk mindnekuyta üdvözölte és végigszaglászta :)

A képeket valamiért nem tölti fel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése