2010. október 11., hétfő

Érint!

Reggel:Úgy tűnik kezd eltünni a dörömbölős reggelek "szépsége". Ma sem dörömbölt a drága szóval pluszpont neki. Nem ugrott fel rám bár a cipőrelépés nem maradt el. De reggel egyikük sem ment ki a kapun.
Délután:Már várt minket a kapuban. Hál' égnek mikor bementünk sem ugrott egyikünkre sem. Aztán csináltam neki kaját és nem akart enni. Remélem nincs valami baja de aztán egy picivel késöbb megedte a felét. Szerintünk fáj a foga mert elég intenzíven váltja őket, és van hogy vérzik is. Mert gyakorláskor megm idnen további nélkül elfogadta a jutalomfalatot.
Új parancsszavunk az Érint! amit már tegnap a kutyaovisnál részleteztem. Szépen megy és nem akarja a kaját már minden áron kiszedni az övtáskámból. Most már bevezettem a parancsszót is. Szóval haladunk. A marad is okés már tanul semmit csinálni XD.
Utánna kimentem és egy nagyot játszottam velük. Futkoztunk, dobáltam nekik...stb. Aztán kimentem fényképezőgéppel is és sokat kattogtattam bár a futós képek nem sikerültek valami jól. Nagyon beindultak a totóval és többször is körbefutották teljes sebességgel a házat. Jól el is fáradtak XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése