2010. október 12., kedd

Játék a nyereményautóval

Hát a reggel zökkenő mentesen ment. Hunor okos volt és a Totó is. Ma volt az első "kaparós" reggel. Tehár ráfagyott az autó ablakára a reggeli harmat. Hunor nem fázott legalább is nem látványosan /mint ahogy aranka szokott/
Délután hazajöttünk adtam neki kaját és belecsempésztem 3 szem szőlőt XD. csak mert nagyon szereti. Most minden finnyázás nélkül megette a kajáját bár most kevesebbet kapott. Aztán játszhatott a nyereményautójával amit az intersparnal nyert. Nagyon aranyos ovlt midnehova cipelte a házban.
Kiküldtem, megtanultam...stb. Majd előkészítettem a gyakorlást. Három féle jutfal: csontocska, sonka, kuyta snack /nyert/
Először úgy gondoltam hogy a konyhába gyakorlok vele de túl sok volt az inger. Ezért bementem a szobámba vele. Gyakorlás végére az Érint már irtózatos jól ment. Akár fel is állt azért hogy meg tudja érinteni a tenyeremet az orrával.A szemkontaktsu is jól ment és persze a többi is. Most bevezettem azt hogy nincs a kezembe jutfal hanem klikk és utánna veszem ki, ami nem sok idő. Szerintem tetszett neki a változatos jutalomfalat. Mert élvezte, és mert nagyon jól csinálta.
Utánna megint játszottunk egy kicsit a sipolós autóval. Bár most nem érdekelte annyira /sok volt a kajaszag/. Sürgött fogrott a konyhában XD. Aztán odajött hozzám kapott egy jó nagy simit majd jutalomfalattal kiment.
Más: nem tom miért de megint tök hülyén áll az egyik füle. Pedig most már nem állt rosszul egy csomó ideje. Lehet hogy nő vagy nem tom. Remélem megint beáll majd jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése